Tekniikkakeskustelut > Lämmitys ja ilmastointi

alde 3010 230V kiertovesipumppu ei toimi

<< < (5/6) > >>

Ossi66:

--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 28.01.2016     kello on 08:11 ---^
Vuoden paras masennusohje  ;) Naurattaa tekijöitäkin varmaan vielä vuosia  :laugh:

--- Lainaus päättyy ---

Joo. ei varmaan naurattanut sillä hetkellä kun tuon oman mokan huomasi, mutta tuota muistellessa tulee varmasti vielä monet hyvät naurut. :laugh:

Hyvä että tuli homma kuntoon.  Thumb

mjo33400:
 :D Hyvä kun tuli kuitenkin kuntoon. Vähän se kyllä ihmetytti minua.

Beagle:
Voiko tuo siipipyörä irrota akselista? Olen huomannut omassa vaunussa että moottori kyllä pyörii, mutta neste ei kierrä kun vaihtaa 220v pumpun päälle.

Kyseessä siis alde 3000

Ja nesteet varmaan karkaa jos tuon pumpun avaa?

Knaus-90:

--- Lainaus käyttäjältä: Beagle - 12.04.2016     kello on 15:52 ---Voiko tuo siipipyörä irrota akselista? Olen huomannut omassa vaunussa että moottori kyllä pyörii, mutta neste ei kierrä kun vaihtaa 220v pumpun päälle.

Kyseessä siis alde 3000

Ja nesteet varmaan karkaa jos tuon pumpun avaa?

--- Lainaus päättyy ---

Laitat letkut lyttyyn ja joku matala-astia sinne alle, niin ei tarvii sitten ilmailla.

Beagle:
Nonni. Tänään käytin tuon 220v pumpun irti ja vika oli pumpun pohjaan tulevassa +12v johdossa tai kun se ei ollut paikoillaan. Eli hieman turhaa työtä, mutta tiedänpähän nyt miten se toimii. :D

Kasatessa tuli pieni tenkkapoo. Ei tullut sitten irottaessa katsottua tuota virtaussuuntaa. Eli laitoinko oikeinpäin. Kuvassa nuoli osoittaa kaasupullokoteloon päin

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View