Tekniikkakeskustelut > 12 voltin järjestelmä

Pakkasen vaikutus akkuun.

<< < (9/18) > >>

jamppa508:
Mitenkähän notkeaa se pitäis olla? En tiedä onko samaa tavaraa tämä mun työsuhdekaapeli  ;D 10w\m on tämäkin ja ei se ainakaan kovin jäykkää ole

turhapuro:

--- Lainaus käyttäjältä: jamppa508 - 13.01.2016     kello on 22:15 ---Mitenkähän notkeaa se pitäis olla? En tiedä onko samaa tavaraa tämä mun työsuhdekaapeli  ;D 10w\m on tämäkin ja ei se ainakaan kovin jäykkää ole

(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)

--- Lainaus päättyy ---

Tuohan näyttää hyvältä! Kääntyy vallan  nätisti akun ympärille....  Onko se ihan metritavaraa? Lienee itsesäätyvää, kuinkahan kuumaksi tuo  lämpenee?

Taitaa esim. tossa motonetin  kaapelissa olla taivutussäde 60mm joten se ei oikein sovellu.

jamppa508:

--- Lainaus käyttäjältä: turhapuro - 13.01.2016     kello on 23:01 ---Tuohan näyttää hyvältä! Kääntyy vallan  nätisti akun ympärille....  Onko se ihan metritavaraa? Lienee itsesäätyvää, kuinkahan kuumaksi tuo  lämpenee?

--- Lainaus päättyy ---
Metritavaraa ja itsesäätyvää, mulla kulkee tässä kartanossa  ;) muoviset vesiputket suojaputken sisässä ja samaan suojaputkeen olen allaskaapista käsin työntäny tuota kaapelia muutaman metrin estämään putkien jäätymistä, kädessä tuntuu lämpimältä, mut ei se mitenkään kuumaksi tule

koccola:
Minulla autossa defan 10A laturi ja sen kaverina tämä https://www.motonet.fi/fi/tuote/455081/Arctic-Battery-Heater-Akunlammitin-72-135-Ah-12-V-akuille
Ei lopu virta kesken. Tekniikan maailma noita akkulämmittimiä testaili ja tulos on aika selkeä. Välttämättä ei edes tarvitse erillistä laturia sillä nyt akun kyky ottaa auton oman laturin virtaa vastaan on aivan toinen kun tuo on käytössä. Tuon voi vaan asentaa ja unohtaa. Toimii automaattisesti silloin kun auton laturi tai ulkopuolinen laturi lataa.  Thumb

Leader dog:
Heh, elementti näyttää moottorikelkan kahvanlämmittimen elementin oloiseksi.. Thumb

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View