Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Höpinää matkailuauton massoista ja ajo-oikeuksista
Laaga:
Oma ajokorttini A BE CE ja olen vuodesta 1976 joutunut lääkärintodistuksen toimittamaan joka 5 vuosi. Silloinen lääkäri päätyi silmälasien takia moiseen ratkaisuun.
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: seppoko - 8.01.2016 kello on 20:04 ---Sulla vajaan kuuden vuoden päästä uusinta ja sitten kahden vuoden välein.
--- Lainaus päättyy ---
Tärkeintä on että lääkäri ei anna ajolupaa ihan höntille. Taidan alkaa jo harjoittelemaan, mihin asentoon viisarit piirretään, kun kelloaika annetaan. ;D
HiTec:
--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 8.01.2016 kello on 17:21 ---Se taitaa tuo alle 3.5 tonnin auto olla hiukka sama kuin moottoripyörissä aikoinaan että alle tonninen on lähestulkoon kuin lälläripyörä ja siitä isommat sitten oikeita moottoripyöriä. ;D
--- Lainaus päättyy ---
Jaa, entäs jos on 600cc skootteri, joka on paitsi alle 1000cc, mutta myös laulun sanojenkin mukaan jo... :D
--- Lainaus käyttäjältä: jva61 - 8.01.2016 kello on 17:44 ---No puolustusvoiman kortilla ei "siviilissä" tee mitään
--- Lainaus päättyy ---
Ellei sitä "muuta" siviiliksi, kuten meillä poika teki ja nyt on siviili-puolen rekkakortti taskussa Thumb
seppoko:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 8.01.2016 kello on 21:36 ---Tärkeintä on että lääkäri ei anna ajolupaa ihan höntille.
--- Lainaus päättyy ---
Mä parin (?) viikon päästä kerron, antoiko höntille?
Ajoluvan! :D
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: seppoko - 8.01.2016 kello on 23:22 ---Mä parin (?) viikon päästä kerron, antoiko höntille?
Ajoluvan! :D
--- Lainaus päättyy ---
Harjoittele ensin vaikka vaimon kanssa sitä kellon osoitin peliä. ;D
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta