Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Höpinää matkailuauton massoista ja ajo-oikeuksista

<< < (3/6) > >>

Laaga:
Oma ajokorttini A BE CE  ja olen vuodesta 1976 joutunut lääkärintodistuksen toimittamaan joka 5 vuosi. Silloinen lääkäri päätyi silmälasien takia moiseen ratkaisuun.

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: seppoko -  8.01.2016     kello on 20:04 ---Sulla  vajaan kuuden vuoden päästä uusinta ja sitten kahden vuoden välein.

--- Lainaus päättyy ---

Tärkeintä on että lääkäri ei anna ajolupaa ihan höntille. Taidan alkaa jo harjoittelemaan, mihin asentoon viisarit piirretään, kun kelloaika annetaan.  ;D

HiTec:

--- Lainaus käyttäjältä: ihaa -  8.01.2016     kello on 17:21 ---Se taitaa tuo alle 3.5 tonnin auto olla hiukka sama kuin moottoripyörissä aikoinaan että alle tonninen on lähestulkoon kuin lälläripyörä ja siitä isommat sitten oikeita moottoripyöriä.  ;D

--- Lainaus päättyy ---
Jaa, entäs jos on 600cc skootteri, joka on paitsi alle 1000cc, mutta myös laulun sanojenkin mukaan jo... :D

--- Lainaus käyttäjältä: jva61 -  8.01.2016     kello on 17:44 ---No puolustusvoiman kortilla ei "siviilissä" tee mitään

--- Lainaus päättyy ---
Ellei sitä "muuta" siviiliksi, kuten meillä poika teki ja nyt on siviili-puolen rekkakortti taskussa Thumb

seppoko:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä -  8.01.2016     kello on 21:36 ---Tärkeintä on että lääkäri ei anna ajolupaa ihan höntille.

--- Lainaus päättyy ---

Mä parin (?)  viikon päästä kerron, antoiko  höntille?

Ajoluvan!    :D

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: seppoko -  8.01.2016     kello on 23:22 ---Mä parin (?)  viikon päästä kerron, antoiko  höntille?

Ajoluvan!    :D

--- Lainaus päättyy ---

Harjoittele ensin vaikka vaimon kanssa sitä kellon osoitin peliä.  ;D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View