Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Höpinää matkailuauton massoista ja ajo-oikeuksista
ihaa:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 8.01.2016 kello on 17:10 ---Eikös ne nuo alle 3,5 tonnin autot ole vain pariskunnan autoja, joilla ei ole matkatavaroita. Kun hankkii suoraan tolokun kortin, voi hankkia myös tolokun auton. :D
--- Lainaus päättyy ---
Se taitaa tuo alle 3.5 tonnin auto olla hiukka sama kuin moottoripyörissä aikoinaan että alle tonninen on lähestulkoon kuin lälläripyörä ja siitä isommat sitten oikeita moottoripyöriä. ;D
Älä hättäile noista painoista, en minäkään. Thumb
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 8.01.2016 kello on 17:21 ---Se taitaa tuo alle 3.5 tonnin auto olla hiukka sama kuin moottoripyörissä aikoinaan että alle tonninen on lähestulkoon kuin lälläripyörä ja siitä isommat sitten oikeita moottoripyöriä. ;D
Älä hättäile noista painoista, en minäkään. Thumb
--- Lainaus päättyy ---
Voe tokkiisa, en hättäele. Kysyjälle tässä autoa, ei minulle. Minulle on helpompi, kun kortissa on kirjaimia niin paljon että hyvä, ettei ole tarvinnut lisälehteä laittaa. ;D
Haapaniemen Paroni:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 8.01.2016 kello on 17:27 ---Voe tokkiisa, en hättäele. Kysyjälle tässä autoa, ei minulle. Minulle on helpompi, kun kortissa on kirjaimia niin paljon että hyvä, ettei ole tarvinnut lisälehteä laittaa. ;D
--- Lainaus päättyy ---
A BE CE DE +Puolutusvoiman kortti ;)
jva61:
No puolustusvoiman kortilla ei "siviilissä" tee mitään . on mullakin 1erautok.n rekkakortti ;D
seppoko:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 8.01.2016 kello on 17:27 ---Voe tokkiisa, en hättäele. Kysyjälle tässä autoa, ei minulle. Minulle on helpompi, kun kortissa on kirjaimia niin paljon että hyvä, ettei ole tarvinnut lisälehteä laittaa. ;D
--- Lainaus päättyy ---
Jossain vaiheessa luopuu kirjaimista vapaaehtoisesti, kun uusimistahti menee turhan tiukaksi. Niinpä kohta tippuu pari kirjainta ja sen takia tuli hankittua "mopo".
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
Siirry pois tekstitilasta