Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Eläköön suomalainen laatu!
migel:
--- Lainaus käyttäjältä: jus66si - 6.01.2016 kello on 13:51 ---Mulla on tällaset. Oon tykänny ekä pohjat ole vielä mennet miksikään. Kannattaa kävellä kengät "sisään" ja käyttää esim satularasvaa ja kyllästysspraytä. Mullakin meni aiemmista maihareista pohjat. Nämä on nyt olleet isänpäivästä. Olen kyllä tyytyväinen. Thumb
http://www.mokkimies.com/mil-tec_taktiset_kengat_ykk_vetoketjulla_musta
--- Lainaus päättyy ---
Eivätkä ole hinnalla pilattu.Mites pohja,onko liukas märällä maastossa ja miten talvikäytössä onko lämmin ja tarpeen tilava tupla pohjallisille ja paksulle villasukalle? t migel
Leader dog:
Mitä, jotain positiivistakin, Suomalainen jääkiekko on naapureillemme, ehkä liiankin laadukasta.... Thumb Thumb Thumb
mjo33400:
--- Lainaus käyttäjältä: Leader dog - 6.01.2016 kello on 16:04 --- Mitä, jotain positiivistakin, Suomalainen jääkiekko on naapureillemme, ehkä liiankin laadukasta.... Thumb Thumb Thumb
--- Lainaus päättyy ---
Alkuvuoden paras aforismi. Thumb Anteeksi, meni vähän ohi aiheen. :-[
Yrjö:
--- Lainaus käyttäjältä: migel - 6.01.2016 kello on 16:02 ---Miten toi Sievin laatu voi vaihdella noin pirusti? Outoa.
--- Lainaus päättyy ---
Tässä ehkä reilut 7v. ajetut Sieviläiset. Sieviä saappaita käytetty yli miesmuisti--siis n. 40 v.. Kaikki ovat menneet huonoon kuntoon--paitsi viimevuonna ostetut, kengät ja kuvan mukaiset saappaat. :D
Ossi66:
--- Lainaus käyttäjältä: migel - 6.01.2016 kello on 16:02 ---Miten toi Sievin laatu voi vaihdella noin pirusti? Outoa.
--- Lainaus päättyy ---
Huolto vaikuttaa paljon kuten kaikessa. Mulla on -06 hankitut metsäkengät edelleen käyttökunnossa, mutta en enää seiso niillä vedessä pidempiä aikoja.
http://www.sievi.com/fi/tuotteet/ammattijalkineet/gt-53-xl
Kolmisen vuotta takaperin kaatui pohja, kun seisoin tunnin niukkoja myöden vedessä suon laidalla. Pohja oli alkanut irtoamaan nahasta, mutta suutari liimasi reunat uudelleen.
Ensisyksylle hankin uudet Sieviläiset.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta