Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot

Matkailuauton hankinta ja muokkaaminen

<< < (23/27) > >>

88k5:
^
Se pitää osata itse mennä tilanteeseen (empatiaa  :-\) - haluisitko itse nukkua "yhdessä" sisaruksesi kanssa  :laugh: Kuorsaa, pi*ree, pyörii, mitälie - teinille kaikki on herkkää.. yks mököttäjä vie muilta lomafiilistä. Siihen ei kuri ja auktoriteetit auta  :-[

Kerrossänky toimii nykyisin hyvin - 3-4v päästä helpottaa, kun tuskin lähtee mukaan..  :D

Catiska:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 17.05.2016     kello on 08:39 ---Moni totta eriasteisesti, mutta tämä ei. Toki ohjaamo on kapea, mutta täysin käytettävissä ainakin minulla.

--- Lainaus päättyy ---
Ohjaamossa on vähemmän säilytystilaa eikä siellä mahdu seisomaan. Siinä jo merkittävä ero käytön kannalta vs integroitu.
Harvemmin myöskään alkovin etupenkit on käytettävissä lisäistuimina pöytäryhmälle jos pöydän ääreen haluaa enemmän istujia tai jos halutaan syödä vähän väljemmin.

Ainakaan meidän alkovissa ei ohjaamolle ollut juuri mitään käyttöä leiriytymisen aikana. Sen sijaan integroidussa se on aktiivisessa käytössä.

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: 88k5 - 17.05.2016     kello on 12:15 ---^
Se pitää osata itse mennä tilanteeseen (empatiaa  :-\) - haluisitko itse nukkua "yhdessä" sisaruksesi kanssa  :laugh: Kuorsaa, pi*ree, pyörii, mitälie - teinille kaikki on herkkää.. yks mököttäjä vie muilta lomafiilistä. Siihen ei kuri ja auktoriteetit auta  :-[

--- Lainaus päättyy ---

Empatiaa ja empatiaa. Olen ollut lasten kanssa monesti reissussa ahtaalla Taunus-Transitilla. Ei voinut uneksiakkaan nyky kulkimista. No, muksut ei kuorsanneet, minä kylläkin.  ;)

Alan:
Menneinä vuosina matkattiin hevoskärryillä. Kehitys kehittyy, kannattaa itsekin siinä mukana.

aaoulusta:
Jospa aloittaja ottaisi Röllin opit käyttöön ja tuunaisi/tuunauttaisi mieleisen kulettimen hyvästä aihiosta

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View