Tekniikkakeskustelut > 12 voltin järjestelmä
Laturit ja lataussäätimet
Jgahpir:
--- Lainaus käyttäjältä: ktako - 25.02.2016 kello on 21:40 ---Kysäseppäs asiasta agregaatin maahantuojalta antaako luvan moiseen kytkentään. Ollaan sen jälkeen viisaampia. ^-^
--- Lainaus päättyy ---
Minun halpisagressa tuollainen ulosotto on kielletty, en tiedä onko estetty. Mutta miksi?
Yleensä tieto löytyy paremmin täältä.
Kun agren joutuu käynnistämään, ladattavaa on paljon, useampia akkuja jne. Mielellään ottaisi yhdellä pörinällä kaiken hyödyn, muutenkin kuin kuljinkäytössä.
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: Rölli - 25.02.2016 kello on 21:19 ---mun mielestä ei isompaa hyötyy, mutta haluisin miks ei voi, ainakin kaikissa munkäsiss olleissa agrekaateissa 220 ja 12v on ollut galvaanisesti erotettuja joten en ymmärrä syytä...
--- Lainaus päättyy ---
Ennen EU:ta 12V lähtö suljettiin Suomessa myytävistä agreista, käsitettiin vaaralliseksi.
Teukka-74:
Anteeksi huonosti muotoiltu kysymys. Tosiaan tarkoitus oli tiedustella keinoa ottaa agresta kertalaakilla kaikki hyöty. Ja sitten mietin sitä kun kulkimen kytkee 230v agresta niin paljonko vaunun sisällä kestää rasioista ottaa virtaa. Vastaus; monta laturillista
Mutta ei niin monta mikrouunia
Lähetetty minun GT-I9295 laitteesta Tapatalkilla
mjo33400:
--- Lainaus käyttäjältä: Teukka-74 - 26.02.2016 kello on 09:37 ---Anteeksi huonosti muotoiltu kysymys. Tosiaan tarkoitus oli tiedustella keinoa ottaa agresta kertalaakilla kaikki hyöty. Ja sitten mietin sitä kun kulkimen kytkee 230v agresta niin paljonko vaunun sisällä kestää rasioista ottaa virtaa. Vastaus; monta laturillista
Mutta ei niin monta mikrouunia
--- Lainaus päättyy ---
Ajattele näin, laturi lataa max 20 Ampeeria niin verkkopuolella virta on 2 Ampeeria kun muuntosuhde on noin 1:10.
Teukka-74:
Mjo kiitos. Yksinkertaiselle hyvä muistisääntö
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta