Tekniikkakeskustelut > 12 voltin järjestelmä

Laturit ja lataussäätimet

<< < (10/21) > >>

Jgahpir:

--- Lainaus käyttäjältä: seppoko - 25.02.2016     kello on 16:49 ---Pakko todeta, että ainakaan minä en ymmärrä kysymystä.

--- Lainaus päättyy ---

Minä ymmärsin kysymyksen aika hyvänä oivalluksena, voiko siis agrekaatista saada yhtäaikaa latausta sekä 12V että 230V pistokkeista samaan kuljinakkuun?

seppoko:

--- Lainaus käyttäjältä: Gahpir - 25.02.2016     kello on 20:55 ---Minä ymmärsin kysymyksen aika hyvänä oivalluksena, voiko siis agrekaatista saada yhtäaikaa latausta sekä 12V että 230V pistokkeista samaan kuljinakkuun?

--- Lainaus päättyy ---

Sen minkä jätin pois,  ymmärsin ja aivan samoin kuin sinä. Mutta lainaamaani en.

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: Gahpir - 25.02.2016     kello on 20:55 ---Minä ymmärsin kysymyksen aika hyvänä oivalluksena, voiko siis agrekaatista saada yhtäaikaa latausta sekä 12V että 230V pistokkeista samaan kuljinakkuun?

--- Lainaus päättyy ---

Pääsääntöisesti ei...

Rölli:

--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 25.02.2016     kello on 21:14 ---Pääsääntöisesti ei...

--- Lainaus päättyy ---
mun mielestä ei isompaa hyötyy, mutta haluisin miks ei voi, ainakin kaikissa munkäsiss olleissa agrekaateissa 220 ja 12v on ollut galvaanisesti erotettuja joten en ymmärrä syytä...

ktako:

--- Lainaus päättyy ---
Kysäseppäs asiasta agregaatin maahantuojalta antaako luvan moiseen kytkentään. Ollaan sen jälkeen viisaampia.  ^-^

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View