Tekniikkakeskustelut > 12 voltin järjestelmä
Laturit ja lataussäätimet
Jgahpir:
--- Lainaus käyttäjältä: seppoko - 25.02.2016 kello on 16:49 ---Pakko todeta, että ainakaan minä en ymmärrä kysymystä.
--- Lainaus päättyy ---
Minä ymmärsin kysymyksen aika hyvänä oivalluksena, voiko siis agrekaatista saada yhtäaikaa latausta sekä 12V että 230V pistokkeista samaan kuljinakkuun?
seppoko:
--- Lainaus käyttäjältä: Gahpir - 25.02.2016 kello on 20:55 ---Minä ymmärsin kysymyksen aika hyvänä oivalluksena, voiko siis agrekaatista saada yhtäaikaa latausta sekä 12V että 230V pistokkeista samaan kuljinakkuun?
--- Lainaus päättyy ---
Sen minkä jätin pois, ymmärsin ja aivan samoin kuin sinä. Mutta lainaamaani en.
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: Gahpir - 25.02.2016 kello on 20:55 ---Minä ymmärsin kysymyksen aika hyvänä oivalluksena, voiko siis agrekaatista saada yhtäaikaa latausta sekä 12V että 230V pistokkeista samaan kuljinakkuun?
--- Lainaus päättyy ---
Pääsääntöisesti ei...
Rölli:
--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 25.02.2016 kello on 21:14 ---Pääsääntöisesti ei...
--- Lainaus päättyy ---
mun mielestä ei isompaa hyötyy, mutta haluisin miks ei voi, ainakin kaikissa munkäsiss olleissa agrekaateissa 220 ja 12v on ollut galvaanisesti erotettuja joten en ymmärrä syytä...
ktako:
--- Lainaus päättyy ---
Kysäseppäs asiasta agregaatin maahantuojalta antaako luvan moiseen kytkentään. Ollaan sen jälkeen viisaampia. ^-^
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta