rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Kauppojen etu-,plus-,säästö-, alennuskorttien etuudet ja haitat?  (Luettu 7311 kertaa)

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 22:31
  • asuntoautopaivakirjat.blogspot.com TJEU
Itse mitä olen Lidliä käyttänyt, niin en ole itseasiassa huomannut että olisi mitenkään erityisesti halvempi niiden päivitttäistavaroid en osalta jota hankitaan. Osa on osa ei, ihan kuten vertailu S-kaupan ja K-kaupankin kesken. Lidlillä on paljon tuotteita, mitä puolestaan ei saa näistä kahdesta muusta ja näissä kahdessa muussa on jotain mitä Lidlistä ei saa. Ja kaikki Lidlin omat tuotteet ei puolestaan maistu. K-kaupassa on taas täällä täysin ylivertainen lihatiski muihin verrattuna.  Kaikkia kolmea tulee käytettyä enemmän tai vähemmän tasaisesti tarpeen mukaan. Ehkä Lidliä vähiten siitä syystä, että kahteen muuhun pääsee yhdellä parkkeerauksella parkkihalliin. Lidl vaatii taas erillisen pysähdyksen.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 16:47
^
Täälläkin, jos haluaa mennä yhden pysäytyksen taktiikalla, niin Prismaan....

Alko ja Apteekki samassa kiinteistössä.

  • Vieras
  • Itse mitä olen Lidliä käyttänyt, niin en ole itseasiassa huomannut että olisi mitenkään erityisesti halvempi niiden päivitttäistavaroid en osalta jota hankitaan.

    Nykyään ei isoja hintaeroja olekkaan, kiitos siitä lidlin joka pakotti muutkin pudottamaan hintojaan (halpuuttamaan).
    Lidl kait vei nuo hinnat alas ilman "halpuutusta", eli niillä tuottajahinnoilla jotka silloin olivat voimassa.
    Itsekin käytän kaikkia kolmea puulaakia, ja yhteen on tuo korttikin olemassa.
    Itse suoraan sanottuna taktikoin ja siksi pääasiassa käytän lidliä (suomalaisten tuotteiden osalta) jotta aito kilpailu hintojen osalta säilyy. Toisaalta minun kannattaa se yli 60 km yhteen suuntaan ajaakin hankkiessani viikon sapuskat, ja vielä jää polttoaineiden jälkeenkin säästöä eikä tarvitse syödä pelkkiä pirkkatuotteita. Nuo k-kauppojen hinnat kun eivät ole valtakunnallisia niin kuin liiterin.
    Niin kuin raksaus sanoi, kaikkea ei saa lidlistä ja kaikki ulkomaan tuotteet eivät edes maistu.

    Pysähtymään olen kyllä joutunut kaikissa kaupoissa asioidessani.    :D

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 18:49
    • Autossa on pyörät
    Just kävin Lidlin pihassa. Tungosta oli siellä ainakin mihin menin.
    http://www.chef-wotkins.com/

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 12:20
    • Kabe, nuperoauto, sillä mennään nyt.
    Nyt on meikäläisellä Liiterissä käymiset supistunu vähäksi. Alakertaan avattiin K-Market ja mökkiä lähinnä on S-Kauppa. Sieltä kai tulee jotakin poonustakin polttoaineen oston lisäksi.  :D