Tekniikkakeskustelut > Kaasulaitteet

Sivuventtiilipullo

<< < (2/5) > >>

Matkalainen:
Just noin kuin edellä on monet kertoneet. Helppo ja vaivaton ja työkalut on aina käsillä.

Petrooli:

--- Lainaus käyttäjältä: Matkalainen - 17.12.2015     kello on 20:05 ---Just noin kuin edellä on monet kertoneet. Helppo ja vaivaton ja työkalut on aina käsillä.

--- Lainaus päättyy ---

Eikä mee liian tiukkaan.  : Thumb

Mutta hienon avaimen olet tehnyt.  Thumb Nyt kun sinulla on ne kuvat CNC:lle valmiina, niin voisit tehdä meille kohmelosormille tuollaiset samanlaiset, niin ei oltaisi kateellisia. :laugh: Tonhan voisi tehdä alumiinin puutteessa vaikka muovista.

88k5:

--- Lainaus käyttäjältä: seppoko - 17.12.2015     kello on 19:27 ---En käytä muuta, kuin pikkuisen avitan paineenalentimella sekä kiristystä että tarvittaessa irtiottoa.

--- Lainaus päättyy ---
Mulla tuo ei ole enää ollut mahdollista siitä lähtien (2007->) kun on letkurikko venttiilit systeemissä ja säädin seinässä kiinni. Eikä korkeapaineletkun vihreästä napista arvaa lähteä vääntämään - eikä tarviikkaan kun auton mukana tuli muovinen truman avain.  Thumb

ihaa:

--- Lainaus käyttäjältä: 88k5 - 17.12.2015     kello on 21:47 --- auton mukana tuli muovinen truman avain.  Thumb
(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)

--- Lainaus päättyy ---

Sama avain löytyy myös täällä. Tuo oli auton mukana, itse asiassa oikein kaksin kappalein, liekkö vahingossa laitettu tuplana.

T-Cat:
Työkaveri tulosti minulle 3D-tulostimella muovisen avaimen. Ihan käypänen ja kätevä, varsinkin kun ei ole kaasun ulosottoa ja pitää vaihdella letkua pulloon. Ketjun aloittaja tehnyt hienon avaimen. Thumb

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View