Tekniikkakeskustelut > Kaasulaitteet
Sivuventtiilipullo
Oulaa:
Pieni sylkäiseminen vielä kumitiivisteelle varmistaa ettei se lähde pyörimään tai mene kurttuun ;)
Sitten käsipelissä vain kiinni.
Vuodonilmaisin spraypullo vielä kaasukaapissa jotta joka kerta tarkastan kun letkun kanssa touhaan.
"Masi":
--- Lainaus käyttäjältä: Oulaa - 18.12.2015 kello on 16:54 ---Pieni sylkäiseminen vielä kumitiivisteelle varmistaa ettei se lähde pyörimään tai mene kurttuun ;)
Sitten käsipelissä vain kiinni.
Vuodonilmaisin spraypullo vielä kaasukaapissa jotta joka kerta tarkastan kun letkun kanssa touhaan.
--- Lainaus päättyy ---
Ruokaöljyä kait on suurinpiirtein kaikilla matkailuvälineen ruokakaapissa. Sormenpään kastelu ja pyyhkäisy tiivistepintaan.
james_III:
Tuommoset työkalut askartelin vesileikkurilla, muovinen tarkotettu kiinteeksi letkun päähän ja alumiininen vain irto avain. Käsin kyllä kiristelen ja joskus pakkasella pitää avaimella aukasta. Tuo muovipipari on ideana parempi mutta ei toimi, kaasupullojen venttiilien korkeus pullon reunaaan vaihtelee liian paljon. Ei ole kyllä ollu mitään ongelmaa tiiveydessä vaikka käsin kiristelen enkä mitään vettä taikka rasvaa kumirenkaaseen laita.
Kotilo:
Hienoja ovat vesileikatut kappaleet. Minulla on itse tehty CNC jyrsin, vuosi meni sitä tehdessä. Tein uuden kappaleen mutta hieman lyhyempänä. Nyt ei osu kaasukotelon kattoon eikä mee kierre liian kireälle.
james_III:
--- Lainaus käyttäjältä: Kotilo - 20.12.2015 kello on 13:38 ---Hienoja ovat vesileikatut kappaleet. Minulla on itse tehty CNC jyrsin, vuosi meni sitä tehdessä. Tein uuden kappaleen mutta hieman lyhyempänä. Nyt ei osu kaasukotelon kattoon eikä mee kierre liian kireälle.
--- Lainaus päättyy ---
Riittävän lyhyt varsi on just hyvä estämään teräsmiesmomentit Thumb
Nyt menee raakasti offitopicin puolelle, mutta onko koneesta mitään kuvaa taikka videota missään. Siksi tässä kyselen kun on emcon cnc sorvin ohjauksen vaihto viimemetreillä ja vierelle pitäisi kyllä ihan pakolla jyrsin saada, pienille jutuille olisi tilausta.
Hommeli on pidemmällä mutta jotain kuvaa ny edes, näkee mittasuhdetta, mahtuu auton takalaatikkoon.
http://youtu.be/4RlziOWknYc
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta