rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Älykellot  (Luettu 20429 kertaa)

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:12.04.2018 kello on 18:08
  • Internet on loistava keino päästä nettiin.
Vs: Älykellot
« Vastaus #60 : 10.01.2017 kello on 14:23 »
Jos toimii samalla tavalla kuin Applen oma, niin sitten on ok. Mutta jos siellä toimii vain joku sykkeenmittaus hömppä niin sitten ainakin omalta osaltani unohdan.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla: 5.01.2022 kello on 12:17
Vs: Älykellot
« Vastaus #61 : 10.01.2017 kello on 15:11 »
Asiasta vähän sivuun,niin minulla ja emännällä tämmönen ja ollaan tyytyväisiä Thumb
http://www.lg.com/fi/matkapuhelimet/lg-Watch-Urbane

  • Vieras
  • Vs: Älykellot
    « Vastaus #62 : 14.01.2017 kello on 09:33 »
    Kävin hypistelemässä tuota Classic mallia ja ihastuin siihen malliin että senhän sen sitten valitsin, lähinnä sen pelkistetyn ulkonäön vuoksi. Nyt kello ei näytä niin sporttiselta kuin mitä tuo Frontier malli on...ja kun sen käyttäjäkään ei mikään atleetti ole.  :D

    Nyt pari vuorokautta testailtu tuota Samsung Gear S3:sta ja alkuinnostuksen myötä aktiivisella käytöllä mennyt nyt lataukseen joten ehkä se valmistajan antama neljän vuorokauden käyttöaika voinee pitää paikkansa kun ei käytä gepsiä. Tuo että kellossa on nyt mikrofoni ja kaiutin on kyllä kätevä kun ei tartte etsiä puhelinta vaan voi vastata suoraan kelloon kuin Ritarl Ässä konsanaan, siis kotona, julkisilla paikoilla kynnys kelloon vastaamiseen lie aika korkea.  ;D Ja kello toimii iPhone 7 Plussan kanssa täydellisesti.

    Vasemmalla siis Frontier ja Classic oikealla.





    *****
    • Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 12:45
    Vs: Älykellot
    « Vastaus #63 : 14.01.2017 kello on 09:37 »
    "Tuo että kellossa on nyt mikrofoni ja kaiutin on kyllä kätevä kun ei tartte etsiä puhelinta vaan voi vastata suoraan kelloon..."

    Ei helevatta, ootte te tärkeitä businesmiehiä.

    Minä koen jotenkin vapauttavaksi kun ei tarvi vastata mihinkään, jos ei taho. 

  • Vieras
  • Vs: Älykellot
    « Vastaus #64 : 14.01.2017 kello on 09:40 »
    Ei helevatta, ootte te tärkeitä businesmiehiä.

    Minä koen jotenkin vapauttavaksi kun ei tarvi vastata mihinkään, jos ei taho.

    Kyllä täällä ollaan ihan duunari p@ska@silla haalareilla mutta isänä koen että puhelimeen on oltava aina lapsille tavoitettavissa.  ;)

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 19:41
    Vs: Älykellot
    « Vastaus #65 : 14.01.2017 kello on 09:43 »
    Minä kun valitsen rannekellon, niin vaatimukset ovat aika pienet...

    Ensiksi otan klasit pois päästä ja raakkaan pois kaikki kellot, mistä en eroita taulua viisareista. Käytännössä se tarkoittaa valkopohjaista kellotaulua ja paksuja viisareita. Nahkaremmi on plussaa.

    Kello on ollut iät ajat oikeassa ranteessa. Putinkin alkanut siinä suhteessa kai matkimaan.

  • Vieras
  • Vs: Älykellot
    « Vastaus #66 : 14.01.2017 kello on 09:46 »
    Nämä älykellot on siitä kivoja että voi vaihtaa kellotaulua kuin paitaa, aina löytyy sopiva.  Thumb

    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:24.05.2024 kello on 17:44
    • Etelä-Pohjanmaa
    Vs: Älykellot
    « Vastaus #67 : 14.01.2017 kello on 10:07 »
    Nämä älykellot on siitä kivoja että voi vaihtaa kellotaulua kuin paitaa, aina löytyy sopiva.  Thumb

    Joo minäkin vaihtelin niitä viikon ja tein itsekin omankin.

    Nyt on vaan käynyt niin, että kello on hyllyssä. Reissuilla kiva, arkikäytössä ei tarvitse.

    Talvella tuo kellon puhetoiminto hyvä esim laskettelurinteessä, ei tarvitse kaivaa puhelinta.

  • Vieras
  • Vs: Älykellot
    « Vastaus #68 : 14.01.2017 kello on 10:17 »
    Joo minäkin vaihtelin niitä viikon ja tein itsekin omankin.
    Talvella tuo kellon puhetoiminto hyvä esim laskettelurinteessä, ei tarvitse kaivaa puhelinta.

    Äkkiä sitä kyllä löytää sen omansa kellotaulun, Polarin myötä kun oppi diginäyttöön niin sellainenhan se nyt sitten koristaa kellotaulua. Niin tuossa laskettelussa tuo vois ollakin fiksu että voi vastata, eipä tullut mieleen..Piti ihan nostalgisuuden vuoksi etsiä kello jonka sain vanhemmilta 20-vuotis lahjaksi, edelleen täysin toimiva mutta pariston vaihdon kaipaisi, tässä näkyy 20 vuoden kehitys kellojen koon kasvussa. Vaikkei halkaisija ole muuttunut kuin 10 millillä, silmä kertoo muuta kun se on tuossa kädessä.

    Ysärillä tuo krono ja titaani oli kova sana..kevyt ja lämmin myös talvella.


    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 15:12
    Vs: Älykellot
    « Vastaus #69 : 14.01.2017 kello on 10:55 »
    Minä kun valitsen rannekellon, niin vaatimukset ovat aika pienet...

    Mikä se sellainen 'rannekello' on.....?   ::)

    *****
    • Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 12:45
    Vs: Älykellot
    « Vastaus #70 : 14.01.2017 kello on 11:14 »
    ... mutta isänä koen että puhelimeen on oltava aina lapsille tavoitettavissa.  ;)

    Jonkin asteisena nippelihulluna tiedän kyllä, että perusteet aina keksii kun jotakin tarpeeksi tekee mieli. Tuo kuulostaa kyllä erittäin hienolta: itse niin siitä välittäisi, mutta lasten takia  :D

    Minkähän ikäisiin tuota pystyisi vielä soveltamaan? Tai hetkinen, tuohan toimii vielä siinäkin vaiheessa kun alan karkailla hoitolaitoksesta ;-)

  • Vieras
  • Vs: Älykellot
    « Vastaus #71 : 14.01.2017 kello on 12:28 »
    itse niin siitä välittäisi, mutta lasten takia  :D

    Aijai, jäin kiinni.  ;D ;D

    Joo, lasten takia oon saanu ostettua pleikkarinkin, muutaman autopelin, päältäajettavan leikkurinkin hankin aikoinaan sillä että POJAT saa sitten sillä ajella. Vieläkö jatkan ?  ;)

    Näillä näkymin ensi kesänä kyllä olen itsekäs, todennäköisesti luovun karavaanarismista, mä olen nähnyt tuon Adrian olevan nyt siinä asemassa kuin mitä moottoripyöräily oli aikoinaan, se oli mukavaa niin pitkään kuin se kesti. Aikansa kutakin.

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 16:05
    • Kulkija
    Vs: Älykellot
    « Vastaus #72 : 14.01.2017 kello on 12:52 »
    ... isänä koen että puhelimeen on oltava aina lapsille tavoitettavissa.  ;)

    Se on tuo sun elämänvaihe.

    Vaan kyllä se on viisasta välillä laittaa puhelin äänettömälle, ihan samasta syystä.  :D

  • Vieras
  • Vs: Älykellot
    « Vastaus #73 : 14.01.2017 kello on 15:03 »
    Äänettömällä luuri mulla on ollut käytännössä aina siitä lähtien kun Polar alkoi värisemään ranteessa tulleesta puhelusta / viestistä.

    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 19:11
    • Kotkan poikii ilman siipii
    Vs: Älykellot
    « Vastaus #74 : 14.01.2017 kello on 15:11 »
    Se on tuo sun elämänvaihe.
    :D
    Mulla tuli paha lukihäiriö, luin että Se on tuo sun emävalhe, ehdin jo aatella vaikka mitä ennen kuin luin uudemman kerran.