rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Hyvää huomenta sivusto  (Luettu 1938 kertaa)

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:29.04.2024 kello on 14:58
  • Eipä hetkauta, kuljen vain.
    • Blogi
Hyvää huomenta sivusto
« : 12.12.2015 kello on 19:44 »
Mietin ankarasti mitä kirjoittaisin aloitukseni katteeksi.

Kirjoittaisinko tekniikasta, kirjoittaisinko vaunuista vai autoista, kenties kirjoittaisin tuonne vapaaseen keskusteluun tai minne sitten suuntaisin viestini.
Ja mistä sitten kirjoittaisin, kirjoittaisinko elämästä ja sen kestävyydestä, kirjoittaisinko mitä elä tuo tullessaan vai mitä se meille antaa?  No, päätin kuitenkin kirjoittaa elävästä elämästä ja tästä päivästä.

Tulin tänään iltapäivän ehtoona saunareissulta.  Kävimme Mrs:n kanssa Katismaan saunassa, huimapäisemmät kävivät Pyhäjärvessä uimassa, minä vain katselin ladyjen periä saunan ikkunasta.  Hyvä saunareissu taas, joka viikkoinen ja nautittava.  Sitä on jo oppinut odottamaan ja siitä nauttimaan jälkeen ja sitten ennen.

Toinen tapaus, miksi ihmeessä takkauunia lämmittäessä jää aina jonkunkokoinen kökkö kitumaan siihen asian päälle, muun hiilloksen jo hiipuessa?  Sitä sitten siinä tökkimään ja hienontamaan, että saa pellit kiinni.  Taitaa olla elämää vain.

Mistäs Sinä kirjoittaisit?

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:16.09.2018 kello on 17:06
Vs: Hyvää huomenta sivusto
« Vastaus #1 : 12.12.2015 kello on 19:52 »
Miten niin huomenta Wine, tähän aikaan? Taijat nyt vittuilla minulle, minä olen huumorintajuton hemmo, en ymmärrä en hyväksy, tiijäthän Sinä!  >:D :-* :-*

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:29.04.2024 kello on 14:58
  • Eipä hetkauta, kuljen vain.
    • Blogi
Vs: Hyvää huomenta sivusto
« Vastaus #2 : 12.12.2015 kello on 20:04 »
Miten niin huomenta Wine, tähän aikaan? Taijat nyt vittuilla minulle, minä olen huumorintajuton hemmo, en ymmärrä en hyväksy, tiijäthän Sinä!  >:D :-* :-*

Ei hitossa, Änkeröinen vastasi täällä yleisellä.  UPS, no haitanneeko?

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:27.04.2024 kello on 09:44
  • Kulkija
Vs: Hyvää huomenta sivusto
« Vastaus #3 : 12.12.2015 kello on 23:10 »
Winellä pitäisi olla oma ketju intelligenteille ajatuksilleen.

Vähän kadehdin tuota eläkeläisen aikaa pohdiskella. Mulla se on, toivottavasti, vielä edessä.

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:29.04.2024 kello on 14:58
  • Eipä hetkauta, kuljen vain.
    • Blogi
Vs: Hyvää huomenta sivusto
« Vastaus #4 : 13.12.2015 kello on 18:26 »
Joo, kiitos vaan Allwar, tiedä sitten noista intelligenteistä.
No, aikaa on ja sitä käytän näillä saiteilla roikkumiseen, vaihtelevalla menestyksellä.  Tämänkin avaukseni tarkoitin keskustelun herättäjäksi ja piristämään juttuja täällä.  Hömppää mikä hömppää kaikkityyni, mutta lenee sallittua.

Tuota hömppää yritän viljella muiden mukavuudeksi, joskus vain keittää yli ja tulee sohaistua vähän pahemmin, kuten tuolla Etuteltalla eilen tein.  No, sain ansioni mukaan ja hyvä niin, mutta omaksi puolustuksekseni voinen mainita puolustaneeni ystävääni ilkeyksistä.

Mutta elämä on ja opettaa, jopa niin, että kehoittivat poistumaan  palstalta, jota en noteerannut.
« Viimeksi muokattu: 13.12.2015 kello on 19:11 »

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla: 3.01.2022 kello on 19:44
Vs: Hyvää huomenta sivusto
« Vastaus #5 : 13.12.2015 kello on 20:47 »
Mietin ankarasti mitä kirjoittaisin aloitukseni katteeksi.

Kirjoittaisinko tekniikasta, kirjoittaisinko vaunuista vai autoista, kenties kirjoittaisin tuonne vapaaseen keskusteluun tai minne sitten suuntaisin viestini.
Ja mistä sitten kirjoittaisin, kirjoittaisinko elämästä ja sen kestävyydestä, kirjoittaisinko mitä elä tuo tullessaan vai mitä se meille antaa?  No, päätin kuitenkin kirjoittaa elävästä elämästä ja tästä päivästä.

Tulin tänään iltapäivän ehtoona saunareissulta.  Kävimme Mrs:n kanssa Katismaan saunassa, huimapäisemmät kävivät Pyhäjärvessä uimassa, minä vain katselin ladyjen periä saunan ikkunasta.  Hyvä saunareissu taas, joka viikkoinen ja nautittava.  Sitä on jo oppinut odottamaan ja siitä nauttimaan jälkeen ja sitten ennen.

Toinen tapaus, miksi ihmeessä takkauunia lämmittäessä jää aina jonkunkokoinen kökkö kitumaan siihen asian päälle, muun hiilloksen jo hiipuessa?  Sitä sitten siinä tökkimään ja hienontamaan, että saa pellit kiinni.  Taitaa olla elämää vain.

Mistäs Sinä kirjoittaisit?

No nytkö kysyit et mist kirjottaisin
niin voisin vaiks kirjottaa ja ihmetel
et..miks ihmees tos puuhellas o noi pien tulipesä
ko teen siin ruokki
nii ei ehri ko va lisämä puit
tai muute se sammu
....... ja taas pitä  ol sytyttämäs
voisko joku järkevevä mul kertto ...
et mix
se o noi pien pesä ?
ko taas takkas o vaik kui iso luukku
jon mahtu vaik kuink mont klapi
ky mä ny takkase ehri lisämä klapei 
mut ko laita ruokka köökis puuhelas
nii kiirus si sit tulee
ko alvaris pitää lisät klapei
eik siin motakkas klapi voi laitta
ko sihe pessä ei mahru...
mil sii sit ehri mittä ruokka tekemä olenka
ko pitä vaa klapei klapat pesässe ?