Tekniikkakeskustelut > Matkailuvaunut
Vetopäistä ?
Humoristi:
Minä laittaisin lisää aisapainoa myös.
Kun vedät paljon niin laittasin sinuna kitkavetopään kyllä se tuo kummasti vakautta.
Sitä en tiedä kumpi parempi Al-ko vai Winterhoff.
Tämä varmaan etullisin
http://www.ebay.com/itm/171876247871?redirect=mobile
Edit: tuolta se tulis 240€ + 14.9€ rahti kotia
https://www.campingshopwagner.at/product_info.php/info/p26419_Sicherheitskupplung-Winterhoff-WS3000D.html
Näytti oleva Joku tarjous
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: Viemäs - 12.12.2015 kello on 22:22 ---Kylläpä Volvo miehillä koukku ja aisan korkeus tuntuu olevan tarkka paikka. Mä en oo koko hommaa ajatellut, vaikka monella eri veturilla olen vetänyt, mutta yhdelläkään Volvolla en muista hinanneeni mitn kärriä, onneksi en ku koukku olisi unohtunut mitata aisan nokkaan. :o
--- Lainaus päättyy ---
Ei mulla tarkkaa Nivomat pitää suorassa yhdistelmän ;)
Keskustelussa puhuttiin MB ja Solifer yhdistelmästä, sen "vemputtamisesta" , outoa jos et vielä huomannut.
-------:
--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 13.12.2015 kello on 08:52 ---Ei mulla tarkkaa Nivomat pitää suorassa yhdistelmän ;)
Keskustelussa puhuttiin MB ja Solifer yhdistelmästä, sen "vemputtamisesta" , outoa jos et vielä huomannut.
--- Lainaus päättyy ---
Ainakin muistellen n. 5cm olevan väliä kulkeeko volvo yhdistelmä rauhallisesti. Ja keskustelussa on jo koukun korkeutta käsketty mitata.
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: Viemäs - 13.12.2015 kello on 09:13 ---Ainakin muistellen n. 5cm olevan väliä volvoissa kulkeeko yhdistelmä rauhallisesti.
--- Lainaus päättyy ---
Mistäs tuon tiedät kun
--- Lainaus käyttäjältä: Viemäs - 12.12.2015 kello on 22:22 ---Kylläpä Volvo miehillä koukku ja aisan korkeus tuntuu olevan tarkka paikka. Mä en oo koko hommaa ajatellut, vaikka monella eri veturilla olen vetänyt, mutta yhdelläkään Volvolla en muista hinanneeni mitn kärriä, onneksi en ku koukku olisi unohtunut mitata aisan nokkaan. :o
--- Lainaus päättyy ---
Itse en puhu kuulopuheitten perusteella
-------:
--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 13.12.2015 kello on 09:15 ---Mistäs tuon tiedät kun Itse en puhu kuulopuheitten perusteella
--- Lainaus päättyy ---
Onhan tuosta koukun korkeudesta ollut kovastikki keskustelua tälläkin palstalla. Mikä on oikea korkeus ja kyse oli Volvon koukusta. Joku kaivakoot keskustelun esille, jos tahtoo. Joten ei ihan turhasta oo tullut kuulopuheita kuuneltua, kuin Volvo miesten suusta.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta