Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot
Peugeot 2.5td loota ongelmaa
kipa76:
itte en ole noihin ihme aineisiin koskaan uskonu mutta nyt tuli mieleen että vois testata
kimi:
RVS ja Forte on aineita joihin mielestäni voi luottaa. Muut on sitten mitä on ja jotkut varmasti ok, toiset taas rahan hukkausta
jiikoo:
Synkroniongelmaisii n tai jo ennenkin red line mtl.
Mulla kun joskus oli tollanen vankkuri missä oli tuo eka ducato alustana niin ei ilman rusahtamista saanut kakkosta sisään vaikka kuinka varovasti koitti. (jo ostotilanteessa) Niin aattelin siinä kohtaa että koitetaanpa nyt tuotakin mikä on jo aiemmin todettu urheilullisessa rääkissä toimivaksi.
Ja todellakin toimi tässäkin, oikein jos huudatti ykkösellä mitä kulki ja sitten koitti nopeasti vaihtaa niin rusahti, muuten kaikki normaalit vaihdot todella nätisti. Ajelin tuolla aika pitkästikin kun ei ollut mitään järkeä tehdä lootaremppaa.
Vaikka ei vielä olisikaan synkronikulumaa niin tuo ehkäisee sen kun synkronit nappaa kunnolla kiinni ja kulumaa ei sitten tule.
kipa76:
just juttelin uuden naapurin kans jolla ollu -90 ducato joskus pari vuotta sitte ja sillä rusahteli 1-2 vaihtaessa ja 4-5 vaihtaessa ja vielä kaiken lisäksi piti ääntä 5 vaihteella, eli muuten sama ku mulla mutta mulla ei rusahtele...
se oli laittanu red linet ja rutina loppui kuulemma kokonaan ja lootan huutaminen oli vähentyny tosi paljon!
mutta sillä oli kyllä lootassa ollu kuulemma öljyä vain vähä yli litra jäljellä ku oli sen tyhjentänny.
taijjan ittekki koittaa eka vaihtaa vaan uudet hyvät öljyt jos tyhjentäessä ei tule metallia öljyn seassa.
kimi:
Sälli käytti rata-autoissa seosta jossa 50% Redline MT 90 ja 50% Schockproof Gear Oil myös Redline. Oli tuolla poistunut alkaneet laatikkoäänet ekassa autossa ja seuraaviin ei tullut ongelmia.
http://www.motonet.fi/fi/tuote/590076/Red-Line-HeavyShockProof-946ml
http://www.motonet.fi/fi/tuote/590071/Red-Line-MT-90-Vaihteistooljy-946ml
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta