Tekniikkakeskustelut > Matkailuvaunut

Matkaaja pallas 5500 tiputtaa vettä kattoluukun hyttysverkon reunasta lattialle

<< < (3/12) > >>

-------:

--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 -  9.12.2015     kello on 20:52 ---Kattoluukku irti ja uudet massat.

--- Lainaus päättyy ---

Tää käytännössä ainoa ja oikea vaihtoehto. Ja nopea tehdä. Muutama ruuvi irti ja työntää luukun pois. Kannattaa vaan varautua, että aurinko on voinut polttaa luukun hauraaksi. Bosticin butyylia reilusti.

Teukka-74:

--- Lainaus käyttäjältä: kimi -  9.12.2015     kello on 20:09 ---Sisälle tiputtaa muutaman tipan. Kyllä sen kokonaisuuden tiiveys kannattaa varmistaa ja yhtälailla katto voi saada vesivahinkoja ilman että ainoakaan tippa tulee sisälle kun vuoto jossa kaikki tulee sisälle.

--- Lainaus päättyy ---
Tällaisen vuodon ja sen aiheuttaman sisäkattoremontin tehneenä olen kimin kanssa samaa mieltä.
Vuoto kohta kuntoon eikä mitään kurakaukaloita  :laugh:

matkaajapallas:
Kiitos valtavasti vinkeistä kaikille :)
Oon hieman arka laittamaan mut oon sitä mieltä kaiken minkä itse pystyy korjaamaan autot,vaunut,kodin pintaremontit kannattaa itse tehdä,raha ei kasva puussa ja samalla oppii itse tekemään :)

Vähä jänskättäny tuo uuden tiivisteen/massan laitto ettei mee puihin ja vuotaa pahemmin mut kuullostaa kyl homma aika simppeliltä eli meneekö näin: tikkailla katolle sieltä kattoluukku ruuveilla irti 4 kpl ruuveja sit vanhat tiivisteet kattoluukusta repii irti ja sit levittää wurth tiivistemassan (Wuth tiivistemassan pitäisi sopia toho käyttötarkoitukseen)niihin kohtiin jossa vanha tiiviste ollut ja sit ruuvaa kattoluukun kiinni.

Ja sit jos laittaa pelkän kivenisku sprayn ni kattoluukku ruuveilla pois spray tiivisteiden päälle ja ruuveilla kattoluukku takaisin kiinni.
Näinkö homma menee?Ei kuullosta hirveän vaikealta, muutaku vähä rohkeutta ja tekemään :)

Teukka-74:
^
Tinnerillä puhdistat tartuntapinnat hyvin. Butyyli on todella tarttuvaa joten elä läträä joka paikkaan
mutta ei saa säästelläkkään.Luuk un ulkosivuille saa tulla purseet, jotka saa kyllä siistiksi esim.silikonisella
lastalla. Ei ole rakettitiedettä ja onnistut varmasti  Thumb Thumb Thumb

Alan:

--- Lainaus käyttäjältä: reissaajamies79 -  9.12.2015     kello on 18:11 ---Ei se katto vety mihinkään.
Sinuna laittasin kattoluukun päälle ulos vanerin ni valuu vaneria pitkin muualle tai kurakaukalon teippaat kattoluukkuun kiinni sisäpuolelle tai vahvalla teipillä teippaat hyttysverkon kiinni ni vesi ei tipu vaunuu sisälle  :) :) :) :) :)

--- Lainaus päättyy ---

Vastaavista trollauksista eli häirinnästä tekniikkaketjuissa saattaa päästä viestien ennakkotarkastuksee n jatkossa, tai kokonaan kirjoituskieltoon. Hymiöillä ei viestin sisältö toiseksi muutu.

Vanerilla naarmuttaa katon ja muilla keinoilla saa aikaan kosteusvaurion, jos sellaista ei ole vielä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View