Tekniikkakeskustelut > 230 voltin järjestelmä

karavaanarin pakastin

<< < (10/11) > >>

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 11.04.2016     kello on 20:15 ---Mutta kun .....
Vai miten se menikään ?
sinulla yhdet tavat, minulla toiset ja jollain kolmannella erilaiset

--- Lainaus päättyy ---

Kyllä vaan. Joko vihdoin ymmärrät, että et aina ole oikeassa?

K.E.V:
Täh , kysy nyt hyvä ihminen apua itsellesi, ainakin lukemisen ymmärtämisessä.
Minä puhun omasta tarpeestani, sanoin ettei kaikki tee niin kuin Kimi tai sinä.

joo o:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 10.04.2016     kello on 19:13 --- Se invertterillä käyttökielto johtuu siitä, että jos kompura pysähyy kesken jäähdytyksen, esim: sähkökatkoksen takia ja kytkeytyy kohta uudelleen. Kompura ei jaksa käynnistyä paineita vasten. 

--- Lainaus päättyy ---

Pitää paikkansa. Silloin kun ostin sen ja koekäytin sitä. Pysäytin kesken käynnin ja yritin käynnistää, eipäs käynnistynytkään.
Ennen kuin muutaman minutin päästä kun kokeili uudelleen.

Rölli:

--- Lainaus käyttäjältä: joo o - 12.04.2016     kello on 08:46 ---Pitää paikkansa. Silloin kun ostin sen ja koekäytin sitä. Pysäytin kesken käynnin ja yritin käynnistää, eipäs käynnistynytkään.
Ennen kuin muutaman minutin päästä kun kokeili uudelleen.

--- Lainaus päättyy ---
tuskin jaksaa käynnistä heti verkkosähkölläkään

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: Rölli - 12.04.2016     kello on 08:55 ---tuskin jaksaa käynnistä heti verkkosähkölläkään

--- Lainaus päättyy ---

Olen huomannut että verkkosähköllä yrittää niin kauan että lopulta käynnistyy. Sen huomaa jos käynnissä olevasta jääkaapista ottaa hetkeksi piuhan irti ja laittaa heti takaisin. Käynnistymis yritykset alkaa heti. On varmaan jääkaapeissakin eroja.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View