Tekniikkakeskustelut > 230 voltin järjestelmä
karavaanarin pakastin
Humoristi:
Minkälaisia lisä pakastimia muilla kulkee mukana?
Itse mietiskelin minkä ostaisin ja sitten tein perinteisen suomalaisen ratkaisun eli ostin kun halvalla sain ;D
Eli tämmönen 38l jääkaappi/pakkanen kompuralla 80€
Tinkasi hinnan :) ps.Ylivieskan halpahallissa oli vielä 1kpl 100€ ;)
tsahkali:
Tarvittaessa (melkein aina) kulkee takatallissa tavallinen 80 (?) litrainen jota intikka ruokkii.
Tuon Mobin sait kyllä ihan ilmaiseksi! Tuotekuvauksessa luki: 'Ei suositella käytettäväksi invertterillä'. Mitä sitten tarkoitti??
TLP:
--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 5.12.2015 kello on 16:36 ---Tuotekuvauksessa luki: 'Ei suositella käytettäväksi invertterillä'. Mitä sitten tarkoitti??
--- Lainaus päättyy ---
Kaipaisko sitten hyvälaatuisen siniaallon ?
Itse olen tässä enempikin ajatellut hankkia nestekaasupakastint a.
Niitä ei vaan näemmä ihmeemmin ole tarjolla ja hinta on, noh... aika suolainen niille mitä on eteen tullut :o
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: TLP - 5.12.2015 kello on 16:41 ---Kaipaisko sitten hyvälaatuisen siniaallon ?
--- Lainaus päättyy ---
Ei oikein tunnu uskottavalta. Yleensä kaikki 'normaalit' vehkeet toimii modatulla siniaalllolla ihan hyvin. Ainoa merkittävä asia pakastimen kanssa on, että käynnistyspiikki on mahoton. Esim. 90W kompura ei käynnisty 600W intikalla! :o
--- Lainaus käyttäjältä: TLP - 5.12.2015 kello on 16:41 ---Itse olen tässä enempikin ajatellut hankkia nestekaasupakastint a.
Niitä ei vaan näemmä ihmeemmin ole tarjolla ja hinta on, noh... aika suolainen niille mitä on eteen tullut :o
--- Lainaus päättyy ---
Varmasti ovat suolaisissa hinnoissa. Ja millainen lienee kaasun kulutus?
Ja hinnoissaan taitavat olla nekin, joissa on 12V kompura.
Teukka-74:
--- Lainaus käyttäjältä: humoristi - 5.12.2015 kello on 16:02 ---Minkälaisia lisä pakastimia muilla kulkee mukana?
Itse mietiskelin minkä ostaisin ja sitten tein perinteisen suomalaisen ratkaisun eli ostin kun halvalla sain ;D
Eli tämmönen 38l jääkaappi/pakkanen kompuralla 80€
(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)
(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)
Tinkasi hinnan :) ps.Ylivieskan halpahallissa oli vielä 1kpl 100€ ;)
--- Lainaus päättyy ---
Onnittelen huippudiilistä
Lähetetty minun GT-I9295 laitteesta Tapatalkilla
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
Siirry pois tekstitilasta