Tekniikkakeskustelut > 230 voltin järjestelmä
karavaanarin pakastin
Haapaniemen Paroni:
Vaunussa tarpeeksi hyvä ja iso pakastin Thumb
Humoristi:
--- Lainaus käyttäjältä: joo o - 10.04.2016 kello on 15:42 ---Olipas uutta tietoa toi, ettei "suositella käytettäväksi inverttelillä". Itse käyttänyt jo muutamana kesänä useita viikkoja invertterillä. Hyvin on toiminut.
--- Lainaus päättyy ---
Taitaa olla tuon kyseseisen nettipuljun suositus ::)
Epäilen että joku rikkonu invertterillä pakkasen ja takuu ei ole korvannu.
Edit: Tässä se nettipuoti mistä löytyy teksti: huom. Emme suosittele laitteen käyttöä invertterillä.
http://www.grillikauppa.com/pakastava-matkajkaappi-mobicool-c40-230ac-kompressori
Kovan hintanen tuolla liikkeessä toki itse sain sika halvalla
jva61:
Samoin minulla kun tiplomaatilla ;D Riittää hyvin omiin tarpeisiin ja toimii kaasulla
seppoko:
--- Lainaus käyttäjältä: TLP - 5.12.2015 kello on 16:41 ---Kaipaisko sitten hyvälaatuisen siniaallon ?
--- Lainaus päättyy ---
Mulla on edelleen autotallissa tuommoinen jääkaappi. Sitä ennen käytin sitä invertterillä veneessä eikä ollut ongelmia. Pitää vaan olla tarpeeksi järeä invertteri. Minä tutkiskelin starttivirtaa ennen käyttöönottoa. Sen takia mulla oli/on 1000wattinen invertteri , joka on ihan halpis kanttiaaltolaite. Ja sillä se toimi.
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: Tikkakosken Diplomaatti - 10.04.2016 kello on 16:33 ---Vaunussa tarpeeksi hyvä ja iso pakastin Thumb
(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)
--- Lainaus päättyy ---
Näin on ,ei tartte muuta Thumb
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta