Tekniikkakeskustelut > 230 voltin järjestelmä

karavaanarin pakastin

<< < (4/11) > >>

Haapaniemen Paroni:
Vaunussa tarpeeksi hyvä ja iso pakastin Thumb

Humoristi:

--- Lainaus käyttäjältä: joo o - 10.04.2016     kello on 15:42 ---Olipas uutta tietoa toi, ettei "suositella käytettäväksi inverttelillä". Itse käyttänyt jo muutamana kesänä useita viikkoja invertterillä. Hyvin on toiminut.

--- Lainaus päättyy ---

Taitaa olla tuon kyseseisen nettipuljun suositus  ::)
Epäilen että joku rikkonu invertterillä pakkasen ja takuu ei ole korvannu.

Edit: Tässä se nettipuoti mistä löytyy teksti: huom. Emme suosittele laitteen käyttöä invertterillä.
http://www.grillikauppa.com/pakastava-matkajkaappi-mobicool-c40-230ac-kompressori
Kovan hintanen tuolla liikkeessä toki itse sain sika halvalla

jva61:
   Samoin minulla kun tiplomaatilla ;D Riittää hyvin omiin tarpeisiin   ja toimii kaasulla                                             

seppoko:

--- Lainaus käyttäjältä: TLP -  5.12.2015     kello on 16:41 ---Kaipaisko sitten hyvälaatuisen siniaallon ?

--- Lainaus päättyy ---

Mulla on edelleen autotallissa tuommoinen  jääkaappi. Sitä ennen käytin sitä invertterillä veneessä eikä ollut ongelmia. Pitää vaan olla tarpeeksi järeä invertteri. Minä tutkiskelin starttivirtaa ennen käyttöönottoa. Sen takia mulla oli/on 1000wattinen invertteri ,  joka on ihan halpis kanttiaaltolaite. Ja sillä se toimi.

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: Tikkakosken Diplomaatti - 10.04.2016     kello on 16:33 ---Vaunussa tarpeeksi hyvä ja iso pakastin Thumb

(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)

--- Lainaus päättyy ---
Näin on ,ei tartte muuta  Thumb

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View