Mutta komianmallinen periyttäjä ! Meinaatteko ottaa itselle yhden pennun ?
terv migel
|
Mutta komianmallinen periyttäjä ! Meinaatteko ottaa itselle yhden pennun ? terv migel
Onkos kenenkään koiralla tuommoisia vetovaljaita ja aisaa,millä vetää ahkiota/pulkaa perässä?Huutonetis olis myynnis http://www.huuto.net/kohteet/ahkio-valjaat-ja-aisat-koiralle/164776838 Huutonetis olis myynnis http://www.huuto.net/kohteet/ahkio-valjaat-ja-aisat-koiralle/164776838 Olis kyllä hyvän näköiset taitaa pahus vie nuo valjaat vaan olla liian isot Milolle. Olis kyllä hyvän näköiset taitaa pahus vie nuo valjaat vaan olla liian isot Milolle.Käsittääkseni tärkein on toi kaulan ympärillä oleva osa, jos se on sopiva niin niitä muita remeleitä voi lyhentää esim tekemällä nahkapaskalla reikiä lisää niin että ovat sopivat..(jos siis oikke muistan mimmoset noi ova..) Tietty jos saat yhteyren henkilöön ni kysy olisko asia noin..Ja jos epäilet kuntoa voin tarkistaa jos sovit et henkilö tuo tänne mulle näyttää ko kert samas kunnas asuu Ja muoks vielä..voisit kysyy josko niitä vois pruuvata..tulis Lemmille mun kyydil ja tulis takasi jos ei hyvät tms ![]() Käsittääkseni tärkein on toi kaulan ympärillä oleva osa, jos se on sopiva niin niitä muita remeleitä voi lyhentää esim tekemällä nahkapaskalla reikiä lisää niin että ovat sopivat..(jos siis oikke muistan mimmoset noi ova..) Tietty jos saat yhteyren henkilöön ni kysy olisko asia noin..Ja jos epäilet kuntoa voin tarkistaa jos sovit et henkilö tuo tänne mulle näyttää ko kert samas kunnas asuu Jätin eilen sinne huutonettiin kysymyksen ,koskien valjaiden mittoja kaulan ympärystä ja etutassujen takaa ympärys mittaa. Katsotaan mitä vastaa. Jos kaupoille aletaan otan sitten sinuun yhteyttä. ![]() Edit:sanoja joita en itsekkään tajunnut Taidan tehdä tarjouksen,vaikka mitta kyselyyn ei olekkaan vastanut. Mulla on täällä yks tuttu suutari joka varmaan pystyy tekemään valjaisiin muutoksen. ![]() Heiman..laitoin sul yksärii, mut en tiiä lähtikö yhtään vai kahteen kertaan Kyllä tuli ja tuplana. ![]() Hollannin paimenkoira pk "Baro" 13v, Basset Houndit "Seppo"11v, "Filipek"5v ja "Veikko"4v, Bracco Italianot "Simo"7v, "Yury" 6v ja "Jerry"5v ja vielä lyhytkarvainen saksanseisoja varsinainen mettäkone "Nitro" kohta 2v. Kuvia sivuillamme www.walltikan.com. Koko poppoo yleensä matkassa mukana. Syksyllä lintumettällä Lapissa aina 5 viikkoa yhteen putkeen. Onks teil joku kärry missä kaverit kulkee..vai onks teil joku linja-auto? ![]() Meil meinaa autoon mahtuu edes piän russelipusseli ![]() Kahdeksan koiruutta tällä hetkellä vahvuudessa: Kyllä on komia tuo saksanseisoja. Hyvän keksintö tuo puhelin numero tuossa huomioliivissä täytyy laittaa Milon liiviinkiin. Laitilan kokeen tuomarin V.Nummen myös tiedän on kova mynsterinseisojamie s, olen ollut pari kertaa opissa miten seisojaa koulutetaan. Komeen näkönen toi Bracco Italiano.Onks teil joku kärry missä kaverit kulkee..vai onks teil joku linja-auto?10m2 Ducatoon oli rakennettu koiruuksille paikat, kaikki neliöt käytössä parissa kerroksessa. Nyt on pihassa tuo Matrix jonka talliin on tekeillä boxit ja takapedille tulee muutamalle seisojalle paikat. Joutuu vaan aika rankasti modifioimaan. |