(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)
älä kiinnitä sähköä johtavalla teipillä sitä 12V mattoakaan
Tuskin tuossa on jesarilla mitään osuutta vaurioon...
(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.) Tuskin tuossa on jesarilla mitään osuutta vaurioon...
Näin minäkin oletan. Kontakti vikaa veikkaisin tai oikosulkua. Oulaan lattialämmitys matto on vanhan mallinen mutta sitä en tiedä onko mitään merkitystä. Joskus kun lattialle kasaa tavaraa esim vaatekasseja eikä lattia pysty jäähtymään normaalisti on lattia tosi kuuma kun tavarat ottaa pois.
Minun vaunuissani sähköllä lämpiää neste, joka myös lattian lämmittää ohimennen. Myös kaasu lämmittää lattian. Taidan lähtä laittamaan lämmöt päälle ja tuunaamaan vaunua lisää, ku vaiheeseen jäänyt.
Minulla lämmityskalvo laminaatin alla, ei huono.Sama täällä,ja lämittää talvella! 12V ajossa vai tolpasta 240V.?Tolpasta ![]() 230V riittää mulle Niin, kun sinä et matkaile... Tosin minä en tarvii reissussakaan. ![]() En tiä niin, MUTTA Kafi pysyy nyt tuolla 200w teholla 24-25 lämmössä, ei siis o,e nyt 6 tuntiin ollut lisälämpö päällä ollenkaan ja edelleen näkyy olevan 24,7....
Imurointi ja kalvo lattiaan.... räsymatto tuntuu kaiken lämpösimmältä, verrattaen joku ovimatto ja pelkkä kalvo. En kadu ostostani yhtään, päinvasto.... on se ihanan lämpönen....
En tiä niin, MUTTA Kafi pysyy nyt tuolla 200w teholla 24-25 lämmössä, ei siis o,e nyt 6 tuntiin ollut lisälämpö päällä ollenkaan ja edelleen näkyy olevan 24,7.... Ihan on pakko kysyä. Ilmeisesti sulla on vesikeskuslämmitys? Oletko kokeillut, että patterit ovat kylmiä? |