Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin tietotekniikka
Yleisimmät haittaohjelmat
Teukka-74:
--- Lainaus käyttäjältä: Topelius - 2.12.2015 kello on 10:16 ---Malvarebytes.org anti-malware. Tuolla lähtee kaikki.
--- Lainaus päättyy ---
Mä ajoin tuon eilen ja se löysikin tuos paskiaisen. Immunisoin ja käynnistin koneen uudelleen. Kas, Delta aukaisi edelleen lisäsivun
Lähetetty minun GT-I9295 laitteesta Tapatalkilla
arska100:
--- Lainaus käyttäjältä: Teukka-74 - 2.12.2015 kello on 09:17 ---Osako joku sanoa miten Delta-homes viruksesta pääsee eroon? Cromen kun aukaisee niin tekee lisälehden automaattisesti. Kerää ilmeisesti tietoa käyttäjästä. Virusrorjuntana Avast ja käyttis Win 10.
--- Lainaus päättyy ---
Meillä teki kanssa tuolla Cromella..vaihdoin kettuun niin loppui aukaisemasta... Mulla on käytössä Norton premier 360.
K.E.V:
Pitäisi mennä katsomaan tuon netin pikakuvakkeen taa :)
Tää p**ka on muokannut sen eri malliin, eli lisännyt sinne kökköjä
Senhän kuuluu olla esim
"C:\Program Files\Internet Explorer\iexplore.exe"
ja tuo polku löytyy kun klikkaa hiiren oikealla tätä oman netin kuvaketta ja valitsee ominaisuudet.
Mikäli lukee jotain muuta niin poistaa siitä pötköstä ylimääräiset
Sitten tässä on ohjeita myös http://www.techsupportall.com/how-to-remove-delta-?search-home-page-ie-firefox-chrome/
Ja nyt lopuksi... älä asentele kaikkea netistä mitä löydät...
--- Lainaus käyttäjältä: arska100 - 2.12.2015 kello on 11:09 ---Meillä teki kanssa tuolla Cromella..vaihdoin kettuun niin loppui aukaisemasta... Mulla on käytössä Norton premier 360.
--- Lainaus päättyy ---
Sen takia ketulla ei tee tuota kun sen kuvaketta ei ole ohjelmoitu uudelleen, auttaa myös kun poistaa chromen eikä jätä mitään muistiin ja asentaa uudelleen.
ps mitään automaattista ajurien asennusjuttua ei missään netissä olekaan, joillain valmistajilla , esim Dell Lenovo ,HP löytyy , muuten ei
arska100:
Kiitti tiedosta..Tytär haluis kayttää tuota Chromea joten pitää tehdä viikonloppuna poisto ja asennus uudestaan.
Teukka-74:
????Mä teen kans uudelleen asennuksen koska oon oppinut chromea käyttämää ja muutenkin google liitynnäiset(drive,gmail) käytössä. Liekkkö nuo ketussa toimisivat????
Lähetetty minun GT-I9295 laitteesta Tapatalkilla
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta