Tekniikkakeskustelut > Katsastus
Rekisteriote VAIN sähköisenä
jiikoo:
Eilen kävin katsastamassa ja keskustelin näistä papereista. Tällä hetkellä on vielä väliaikainen toimintatapa, eli tulostetaan tekninen osa ja tarkastuskortti mitkä niitataan yhteen. Tämä siksi ettei ole vielä lopullista katsastustodistusta olemassa, yllätys... Ja teknisen osan saa ainakin tällä hetkellä ilmaiseksi pyydettäessä, ilmoitusosa maksaa, kuten tähänkin asti. Sitäpä sitten ihmetteltiin porukalla, miksi sitä teknistä osaa ei sitten voi itse tulostaa suoraan trafin palvelusta.
kimi:
--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 18.11.2015 kello on 20:08 ---Kai sen vanhan rekisteriotteen sai pitää, jossa on katsastusmerkintä.. ..?
--- Lainaus päättyy ---
Eikö ne nykyään tai tähän asti ole ottanut sen vanhan pois katsastuksen yhteydessä
HiTec:
--- Lainaus käyttäjältä: jiikoo - 19.11.2015 kello on 08:28 ---Sitäpä sitten ihmetteltiin porukalla, miksi sitä teknistä osaa ei sitten voi itse tulostaa suoraan trafin palvelusta.
--- Lainaus päättyy ---
Ei muuten yhtään pöllömpi ajatus kun muutenkin noihin oman autonsa tietoihin pääsee käsiksi. Olisi vaikka pdf-tiedostona, jonka voisi sieltä ladata ja tulostaa, johan noita on muitakin aidosti virallisia papereita sähköisesti allekirjoitetuilla pdf:llä ladattavissa esim. maanmittauslaitokse lla niin miksei sitten Trafillakin Thumb
88k5:
Mä oon toiminut kärryjen otteiden kanssa omavaltaisesti; kuvat kännykässä (niin kuin perheejäsenten passeista, kela- ja ajokorteista jne). Viivakoodit luettavissa näytöltä riittävän uusilla skannereilla - toimii lentoasemilla, kunnallisessa terv.huollossa jne, toivottavasti liikenneviranomaise llakin..
HiTec:
--- Lainaus käyttäjältä: 88k5 - 19.11.2015 kello on 09:42 ---Mä oon toiminut kärryjen otteiden kanssa omavaltaisesti; kuvat kännykässä (niin kuin perheejäsenten passeista, kela- ja ajokorteista jne).
--- Lainaus päättyy ---
Ja tuon kun teet default-asetuksissaan olevalla kännyllä, on nuo kuvasi hyvin nopsasti myös jossain pilvipalvelimellaki n => huolestuisin aika hätäseen omasta tietoturvastani ettei nuo kuvat pääsisi missään tapauksessa, mitenkään kenenkään asiattoman silmiin. Ovat tuollaiset kuvat meinaan aikamoinen hunajapurkki jollekin identiteettivarkaal le :-X
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta