Tekniikkakeskustelut > Kori ja alusta

Kolarikorjausta

<< < (4/9) > >>

Petrooli:
Miten niin ei korvaa hinausta? Miksi sinun tarvitsee sinne korjaamolle päästä? Eikö se korjaamo voi käydä hakemassa pihastasi sitä autoa (vaikka hinausfirman avustamana)?

Minulla kävi toissa kesänä pieni venevahinko. If olisi maksanut kaikki hinaukset ja korjaamolle siirrot ellen itse olisi niitä itse vapaaehtoisesti halunnut tehdä (kaveri hinasi kotisatamaan ja omalla trailerilla nostin kuiville).

Eikä tuolla vielä taida niin liukastakaan olla, ettei kesärenkailla uskaltaisi korjaamolle viedä vaikka aamulla ennen töihin lähtöä.

SFC52815:
Ei korvaa hinausta, koska auto on ajokuntoinen. Tämä oli Volvian yksiselitteinen vastaus.
Korvaa ainoastaan kuitteja vastaan liikennekäyttöönoto n ym. kulut, mutta ei taksikuluja ! Vain julkinen liikenne.

Mutta nyt löysin erään korjaamon lähinurkilta joka pystyisi lähiaikoina korjauksen tekemään.

Ja itse olen töissä aamuisin klo 7 ja kuljen julkisilla (junalla kotoa töihin) Helsingissä, kuten sanottu, en käytä autoa työajoihin enkä muihinkaan ajoihin, asuntoauto on ainoa auto perheessämme joka on liikennekäytössä vain reissuilla, joita on kymmenkunta vuodessa, kolmena vuodenaikana.

TERO

88k5:
Vähän enempi m*naa peliin  :P - varsinkaan, jos vahinkotarkastaja ei ole auto käynyt katsomassa.. pitää osata vaatia  Thumb

Sanot sille, että takanurkka auki, kaikki saisse menee rakenteisiin..  Pitää muovittaa/teipata ensin tai oikeastaan kerrot sen tehneesi jo. Eikä sellaisella, joka osittain "jätesäkissä" voi ajaa tieliikenteessä, ei takavaloja, jne.. toisekseen on liikennek. poistossa jo mm. tuon vahingon takia - sano, että tulee olemaan, koska korjaus kestää viikkoja.

Et tietenkään kerro, että "et tarvitse autoa" - vaan sanot, sen olevan perheen ainoa, ja sitä tarvitaan säännöllisesti. Piste, ei selittelyä.. Totta kait vahinkoneuvonta kertoo "kaikki halvimman mukaan"... taksikulut liität sitten mukaan ilman kyselyjä, jos sellaiseen päädyt - vie tuonne PR:ään, eihän sinne/sieltä julkisilla pääsisi.

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: saabistinet - 12.11.2015     kello on 08:38 ---

Mutta nyt löysin erään korjaamon lähinurkilta joka pystyisi lähiaikoina korjauksen tekemään.

--- Lainaus päättyy ---

Kerro ihmeessä meille muillekin paikka KehäI/III sisäpuolelta jotka "oikeasti" osaa korjata matkailuajoneuvon korin ettei vedet tule sisään myöhemmin, joilla esim tiivisteaineet hyllyssä, peltiä (jota autosi näyttää tarvitsevan) rullassa jne.
Kaikki pks-karavaanarit ovat kiitollisia linkistä.

Ammattimiehiä varmaan on, mutta kaikille tieto. Ja toivotaan ettei 15km bussimatkan takia tule sutta ja sekundaa minkä takia kärsitään monta vuotta  Thumb

Arska:
Ammattimiehiä juu,niitä on kaikenlaisia,naapurilla on samanlainen adria kuin mulla,niin siitä alkoi panoraamaluukku katossa vuotamaan  kesällä. No vei auton jonnekkin nyrkkipajaan korjattavaksi,ottivat luukun pois ja uusilla massoilla luukku takasin paikoilleen. Nyt vuotaa taas.

Sent from my iPad using Tapatalk

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View