Tekniikkakeskustelut > Kori ja alusta

Kolarikorjausta

<< < (3/9) > >>

mjo33400:
Ja kyllä hieman lännemmässä on TM-Caravan. Kaikki mainitut on hyviä. Thumb

Petrooli:

--- Lainaus käyttäjältä: 99 -  6.11.2015     kello on 10:44 ---Tuo siirto on vakuutus yhtiön ongelma, tekevät kuten parhaaksi näkevät, itse ei siitä kannata ottaa murhetta.

--- Lainaus päättyy ---

Olen samaa mieltä. Vakuutusyhtiö ja korjaamo voivat keskenään sopia kumpi tilaa hinausauton. Hinausauto veloittaa suoraan vakuutusyhtiötä. :)

Ja jos aikuinen ihminen ei pääse korjaamolle ja takaisin omin neuvoin, niin sitten sinne ei kannata mennäkään. ::)

99:

--- Lainaus käyttäjältä: Petrooli -  6.11.2015     kello on 19:55 ---Olen samaa mieltä. Vakuutusyhtiö ja korjaamo voivat keskenään sopia kumpi tilaa hinausauton. Hinausauto veloittaa suoraan vakuutusyhtiötä. :)

--- Lainaus päättyy ---

Niin, vakuutusyhtiön kontolla on hommata verme korjaamolle, itse ei kannata alkaa säätämään tuossa koska olet silloin vastuussa mahdollisista lisävahingoista.

Itsellä vakuutusyhtiö hommasi ilman narinoita vaunun kausipaikalta korjaamolle (välimatka n. 100km) rekan lavalla kuljettaen, koska vaunussa oli "talvehtimisrenkaat" eli räteille kuluneet pyörät alla. Muuten vaunu olisi ollut ihan vedettävässä kunnossa.

SFC52815:
Vasta nyt sain vastauksen vastapuolen vakuutusyhtiöstä, että vakuutus ei korvaa hinauksia eikä taksikuluja jos julkinen liikenne on lähellä.
Mutta ajanmenetystä ei korvaa millään tavalla !!! Sillähän ei ole mitään merkitystä, että perheessä molemmat käyvät töissä ja eri aikoihin ja lastenhoitokin pitäisi järjestää jollain tapaa, jota ei korvata. Ja korjaamot ei taida ihan enää illalla klo 19 jälkeen olla auki.
Kyllä taas alkoi vituttaa tää vakuutusyhtiöiden rahankeruu turhan takia.
Niin ja nyt koko ajan kolarista syntyneistä kupruista pääsevän kosteuden aiheuttamia vikoja ei korvata. Eli pitäisi heti saada korjattua. Niin ja vastapuolen vakuutus oli Volvia eli IF.

No, jatkossa haulikon kanssa parkkipaikalle odottamaan jos joku kolaroi ja samantien ilmat pihalle jos ei suostu hoitamaan koko korjausrumbaa.

Nyt vaan sitten etsimään korjaamoa nopeamman kulkureitin varrelta.

TERO

K.E.V:
Mielestäni tuosta ei kannata tehdä liian hankalaa.
Olen moniin paikkoihin vienyt kulkimeni huoltoon. Pr caravanin piha on auki, postilaatikkoon voi avaimet jättää. Toki noutaessa täytyy mennä aukioloaikaan.
Asian sopii sähköpostilla vahinko ja korjausnumeroineen etukäteen niin se on siinä.
ps turha siellä pihalla on haulikoda, tämä vahinkohan oli ilmoitettu.
Vahinko ei tule kello kaulassa ja voi käydä jokaiselle.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View