Tekniikkakeskustelut > Matkailuvaunut

Minikaravaani: Wave

<< < (6/14) > >>

88k5:
^
Läheskään kaikissa Eu-maissa ei tunneta käsitettä "jarruton perävaunu".. jarruttomalle ei taida saada e-tyyppihyväksyntää edes.

vette80:

--- Lainaus käyttäjältä: reiska14 -  5.11.2015     kello on 13:30 ---Miksi tuossa on jarrut?

--- Lainaus päättyy ---

Mun Wavessani ei ole jarruja.

Alan:
Mielenkiintoinen vaunu ja keskustelu, mutta pitää kysyä lähinnä blogitekstin pohjalta, että tuotko itse näitä maahan (tai yrityksesi).

Ajattelin, että harvoin kukaan ihan tuonsisältöistä tekstiä kaikkine linkkeineen laatisi muuten. Minua ei sinänsä haittaa, vaikka niin olisikin. Ei tämä ihan kaupallisten ilmoitusten puolelle silti menisi.

vette80:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan -  5.11.2015     kello on 15:07 ---Mielenkiintoinen vaunu ja keskustelu, mutta pitää kysyä lähinnä blogitekstin pohjalta, että tuotko itse näitä maahan (tai yrityksesi).

Ajattelin, että harvoin kukaan ihan tuonsisältöistä tekstiä kaikkine linkkeineen laatisi muuten. Minua ei sinänsä haittaa, vaikka niin olisikin. Ei tämä ihan kaupallisten ilmoitusten puolelle silti menisi.

--- Lainaus päättyy ---

En tuo näitä Suomeen.

Enkä saa maahantuojalta mitään korvausta, vaikka blogissani kerron heistäkin.
Teen sen vain siksi, että muut ihmiset saisivat helposti tietoa.
Ei tarvitse käyttää aikaa kaiken selvittämiseen.

Olin tosiaan ensimmäinen, joka tilasi tuollaisen Waven Suomeen.
En ole kuullut, että kellään muulla olisi.
Isommat caravan - ketjut eivät innostuneet näiden maahantuonnista, vaikka sitä useammaltakin kyselin.
Osa kertoi ottavansa myöhemmin yhteyttä / Kertovansa ylemmälle johdolle...No koskaan ei mitään kuulunut.
Onneksi sitten nykyinen maahantuoja innostui ja sain minikaravaanini.

Olisi vain mukava, jos muillakin olisi ensi kesänä näitä minikaravaaneja.
Ei tarvitsisi olla ainoana Waven kanssa tuolla maantiellä.
Toimitusaika on kuitenkin noin 2-3 kk...Itse tilasin toukokuun lopussa ja syyskuun lopussa pääsin hakemaan.
Siinä mielessä ihmisten kannattaa ajoissa ostaa, jos ensi kesäksi haluaa päästä näiden kanssa reissuun.

Ei siinä sen kummempaa.

Alan:
Ok, kiitti tiedosta ja pyyteettömästä tiedottamisesta. Jossain tuo on ollut aiemminkin esillä, kun muistiani oikein kaivoin, ehkä jopa täällä orgissa.

Ymmärrän sikäli, että innostuttuani itse vähän erikoisemmasta liikuntavälineestä (eli Hobie-kajakista) kerroin siitä vähän samalla tapaa, vaikka mitään suhteita myyjään ei ollut.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View