Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

As-auton vuokraus ???!

<< < (10/14) > >>

Turhan Höpöttäjä:
Vuokraajille olen sanonut että, "käypä hinta", eikä tarvitse tuoda takaisin.  :D

iso-juuso:

--- Lainaus käyttäjältä: 0yxxy0 - 26.05.2011     kello on 06:53 ---kaskoa suosittelen ei maksa oravan nahkoja muutama päivä ja voihan sopia että vuokraaja maksaa kaskon, mutta turva kummallekkin osapuolelle.

--- Lainaus päättyy ---

Kaskohan nyt on muutenkin ;) Liityn kyllä en-vuokraisi-kenellekään joukkioon, enkä erityisestikään sukulaisille :P

Alan:
En vuokraa kenellekään.

Kolmelle eri henkilölle voin lainata, niistä kaksi on sukulaisia. Kunhan eivät ota hurttiaan vaunuun.

Jos olisi auto niin olisin vieläkin nihkeämpi. Kotihan se matkailuväline on.

vippe:
Kaveri vuokras olisko ollu viimekesänä vai ed ku ne seurat ol täälpäi..tai Loimaal vai misä ne ny oliva..Sano et ei vuokraa enää ikinä...

En määkää vuokraa/lainaa tms..peräkärryä ollaan lainattu ja rikki seki tana on..

untuvikko:
 ;D Voin ilokseni kertoa, ettei ollut ongelmia vuokrauksessa. Auto palautui jopa siistimmässä kunnossa kuin mitä lähtiessä (minä kun unohdin siivota jääkaapin  ::) ) ja vuokraajat olivat tyytyväisiä, samoin me.

Ovat aikaisemmin vuokranneet vaunua, ja totesivat että niin kätevää pienten lasten kanssa matkustaa autolla  ;D

Nyt sit on lähdössä ensi viikolla vuokralle miehen exän perheen kanssa pohjoiseen, ja me heti perään sitten kun palautuu, etelään. Ja kun me kerkeemme takaisin lomaltamme, lähtee auto saman tien takaisin kohti Tamperetta ja kunkkariraveja... Tallimme työntekijä vuokraa autoa, ja mun tyttö matkustaa samassa kyytissa suuuuuuriin kisoihinsa  :D

Että eipä vähään aikaan seisoskele auto toimettomana.

Niin, ja voidaan ainakin noille tämän kesän seuravuokraajille vuokrata ensikin kesänä....  8)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View