Tekniikkakeskustelut > Katsastus

26 vuotta kiinni ollut Turbo pitäisi yllättäin NYT muutoskatsastaa!

<< < (9/14) > >>

velnum:
Olisikohan   tehtaan julkaisemista moottorin  ja  jarruihin koskeviin  tiedoista  hyötyä :  Ducato I alustainen d 2,5 ja td 2.5 83-94
Tässä on juuri kyseisen alustaisen auton tiedot.

LunaNegra:

--- Lainaus käyttäjältä: velnum -  4.11.2015     kello on 23:57 ---Olisikohan   tehtaan julkaisemista moottorin  ja  jarruihin koskeviin  tiedoista  hyötyä :  Ducato I alustainen d 2,5 ja td 2.5 83-94
Tässä on juuri kyseisen alustaisen auton tiedot.

--- Lainaus päättyy ---

Kiitos, kyllä näistä hyötyä on!

Päivitystä: Olen raapinut kasaan tietoa monelta suunnalta. Sain käsiini alkuperäiset käyttäjäoppaat molemmista ykkös korin malleista ja niistä löytyi sopiva vertailumoottori 2.0 Litran bensa laitteesta eli ei tarvitse verrata TD koneeseen. Lisäksi selvisi että TD koneisia 14 malleja on tehty myös 14" vanteelle. Vuonna 84 Fiat on varvistanut jarrulevyn paksuutta eli on oletettavaa että joudun vaihtamaan levyt ja satulat mikäli näin ei jo ole tehty (en ole vielä tarkistanut). Alfamerin korjausopas antoi tietoja myös levyjen halkaisijoista ja paksuuksista ja Italia Motor Tampereelta löysy vanhan korjaamooppaan joka on nyt tulossa postilla minulle.

Nyt näyttää siltä että edellytykset saada auto muutoskatsastettua on löytynyt.

Vaihdoin myös konttoria ja heti alkoi inhimillinen kohtelu, on se prkl millaisia eroja asiakaspalvelualtti udessa löytyy. Uudessa konttorissa aloitettiin heti auttamaan ja tutkimaan vaihtoehtoja.

Kiitos kaikille avusta, kyllä porukassa on voimaa!

-Niko

Teukka-74:
Jes!   Konttorin vaihto siis onnistui. Tsemppiä äijälle byrokratian rattaisiin.

Lähetetty minun GT-I9295 laitteesta Tapatalkilla

velnum:
Moi Pensa ja D ja Td mallissa samat  alusta sydeemit aina ,  muutos koskee jos on max 18 malli niin sinä on muutosta alustassa,
jarrujärjestelmään on rukattu tukevammaksi . Mutta sekään ei koske edelleenkään  moottoreita .

Lisäsin pensaa koskevan fiatin tehtaan antamat arvot moottorista   ,noilla kaikilla kokonais tiedoilla käsittääkseni katsurin on hyväksyttävä   autosi.

yst ter velimatti. ^-^

jiikoo:
Tuosta bensakoneeseen vertaamisesta olen kyllä eri mieltä, ei ainakaan säädösten mukaan saa verrokkina käyttää mitään muuta kuin tehokkainta moottoria. Ja sehän on se TD, mutta sillä ei ole mitään merkitystä koska aivan samat palikat on kaikissa 14 alustaisissa. Paitsi jos se jarrulevy nyt sitten on eri paksuudella, mutta jarrujen päivytys nyt on helppoa kun vaan vaihtaa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View