Tekniikkakeskustelut > Katsastus
26 vuotta kiinni ollut Turbo pitäisi yllättäin NYT muutoskatsastaa!
Bliz:
Joo noista otteista on tosiaan noita lisämainintoja hävinnyt.
Eihän teho kohdassa sattumoisin ole A kirjainta mikä tarkottaa ahdettua josko se katsari ois ollu niin uutuuden vihree ettei tajua sen merkitystä.
Nykyään en tiedä miten nuo muutoskatsastukset menee mutta tuskin tuo ihan tekemätön paikka ole.
jiikoo:
--- Lainaus käyttäjältä: jiikoo - 2.11.2015 kello on 12:25 ---Minulla saattaa olla tietokoneella tallessa nuo kyseiset sivut mutta mitään varmuutta ei ole.
--- Lainaus päättyy ---
Eilen kävin tietokonetta läpi ja sähköposteja, mutta ei ainakaan vielä löytynyt.
Mutta, GRUPPO FIAT FINLANDIA omistaa monenmoisia fiattien manuskoja ja lappuja mitä ovat saaneet lopettaneilta maahantuojilta. Eli kysy ari salolta: http://www.gruppofiatfinlandia.fi/yhteys.php
LunaNegra:
--- Lainaus käyttäjältä: jiikoo - 3.11.2015 kello on 08:56 ---Eilen kävin tietokonetta läpi ja sähköposteja, mutta ei ainakaan vielä löytynyt.
Mutta, GRUPPO FIAT FINLANDIA omistaa monenmoisia fiattien manuskoja ja lappuja mitä ovat saaneet lopettaneilta maahantuojilta. Eli kysy ari salolta: http://www.gruppofiatfinlandia.fi/yhteys.php
--- Lainaus päättyy ---
Kiitos, veartiluauto on nyt tiedossa, pitää vaan löytää varaosalistat omasta ja vertailuautosta ja se olis siinä sit ne paperihommat. Otan tuonne yhteyttä jos Tampereen Italia-Motor osoittautuu suutariksi.
jiikoo:
Sen muistan, että mulla oli tehtaan huoltomanuaalista sivukopsut missä oli kerrottu että 2.5td ja 2.5d moottoria on ollut 14 ja 18 alustoissa. Sitten varmuudeksi vielä alustasta/jarruista jne. oli myös eroavaisuudet.
Rölli:
--- Lainaus käyttäjältä: LunaNegra - 2.11.2015 kello on 22:42 ---Moro, Vaasan seudulla asustelen. Tarvittaessa ajan pidemmänki pätkän jos muutoskatsastus onnistuu jossain muualla.
Minä kyselin sulta sitä Teven yläsängyn runkoa varaosiksi :)
--- Lainaus päättyy ---
just joo ei kaikkee voi muistaa.. enkö mäoo vastannu ett se metalli hässäkkä joutaa, mielestäni kotikutonen sänky on toimittanu työpöyvän virkaa va toki sitäkää ei viel oo pilattu
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta