Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Höpinää Nettikaravaanista poimittua (m-autot) -ketjusta
Teukka-74:
Kun vaunua on saanut/joutunut värkkäämään ja samalla hitosti uutta oppimaan
niin kyllä se siltäkin osin on harrastus mulle. Perheelle harrastus on vaunu perässä reissaaminen
ja siitä lomaileminen. Thumb
Alan:
--- Lainaus käyttäjältä: HiTec - 31.10.2015 kello on 09:08 ---Meillä ilm. "harrastetaan" sitten auton seisottamista, nykyvauhdilla omilla ajoilla meinaan tuollainen km-määrä tulee kasaan vasta 10v aikana ::) No onneksi auto on kelvannut myös lainaan, niin tämän kauden saldo alkaa sentään "jo" 5:lla 8)
--- Lainaus päättyy ---
Miksi sitä pitää seisottaa? Ei se reissaaminen pelottavaa ole vaan mukavaa.
Kai se vähänniinkuin setelien repimistä on, jos antaa kulkineen vanhentua käyttämättömänä pihalla. Jotkut jättää sen vielä liikennekäyttöönkin siksi ajaksi. Itellä riittää mielikuvitus parempiinkin käyttötarkoituksiin, sekä kulkineelle että rahalle. :)
ihaa:
--- Lainaus käyttäjältä: Rölli - 31.10.2015 kello on 12:44 ---eli ei välttämättä asia oo niin yksiselitteinen mutt oiketa tai väärää tapaa ei oo kukin tyylillään Thumb
--- Lainaus päättyy ---
Tuon kun kaikki muistaisi, suurin osa muistanee että täällä on reissailijoita joiden mielestä matkailuautoa ei saa pitää ellei sillä olla reissaamassa koko aikaa. ;D
Mutta Rölli puhuu asiaa, muistakaa se. Thumb
jus66si:
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 31.10.2015 kello on 14:16 ---Miksi sitä pitää seisottaa? Ei se reissaaminen pelottavaa ole vaan mukavaa.
Kai se vähänniinkuin setelien repimistä on, jos antaa kulkineen vanhentua käyttämättömänä pihalla. Jotkut jättää sen vielä liikennekäyttöönkin siksi ajaksi. Itellä riittää mielikuvitus parempiinkin käyttötarkoituksiin, sekä kulkineelle että rahalle. :)
--- Lainaus päättyy ---
Thumb Thumb Thumb Thumb Thumb Thumb 8) Samaa mielipuolta tääälä myös ;D
HiTec:
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 31.10.2015 kello on 14:16 ---Miksi sitä pitää seisottaa? Ei se reissaaminen pelottavaa ole vaan mukavaa.
--- Lainaus päättyy ---
No sanos muuta! Tästä olen ihan samaa mieltä ja jos se pelkästään minusta kiinni olisi, Milleri olisi joka vkl liikenteessä. Vaan kun on jo tuota kokemusta ihan riittävästi prätkästä, millainen henkinen helkutti kotona repeää ja vähintään viikon paasto jos olen käynyt muutaman tunnin ajolenkillä => no way että Rellulla lähtisin moista hazardia viikonlopuksi harrastamaan :-X
Olihan meillä aikanaan mökkikin ja kyllä, siellä käytiin joka vkl järjestäin, satoi tai paistoi, jo aikaisin keväästä myöhään syksyyn + muutama kerta talvellakin päiväsiltään. Eli ei oikein mee mun jakeluun miksi tuota autoa tuossa pitää seisottaa kun nyt sen "mökkeilyn" pitäisi olla huomattavasti mukavampaa as.autolla kuin aikanaan tuolla kesämökillä, ahtautua pariksi tunniksi henkilöautoon ja perillä odotti aina syksysinkin jääkylmä, kostea tupa :-\
Eli aikalailla ns. pienimmän pahan tekniikalla tässä siis mennään => Rellu seisoo 11kk vuodesta Thumbd
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta