Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Höpinää Nettikaravaanista poimittua (m-autot) -ketjusta

<< < (9/30) > >>

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 29.10.2015     kello on 19:59 ---
Tekisi mieli sanoa että: Olisiko elämäntaito kurssille asiaa. No, en minä semmosta uskalla sanoa, jos kerta hymyssä suin liikkuu eikä vie autosta jotakin osaa makuuhuoneeseen esim pakoputken, niin sitä kromattua päätä. Tai vieköön. ;)
Jokkainen tyylillään nauttikoon elämästä ja loppuun asti, että ei sitten aivan lopussa sitten funtsi, että olisi sitä voinut elää toisinkin.  :)

--- Lainaus päättyy ---
Heh..

Minä ole rakastunut moniin asioihin, enkä vähiten noihin wanhoihin romuihini.  :)
Pitäisiköhän mennä jollekin elämäntaitokurssill e, jotta hymy hieman latistuisi?

HiTec:
Oiskohan pitänyt sanoa että hieno oma auto nostaa sen henkisen hymyn naamalle :-[

Mutta siis valtavirtaa vastaan, omia polkujaan sitä tässä kuljetaan, on aina kuljettu, sillä eihän sitä muuten voisi rakastua ranskalaiseen :D
http://rakasturanskalaiseen.fi/

Alan:

--- Lainaus käyttäjältä: Lerssinen - 29.10.2015     kello on 20:35 ---Minä nautin muiden ilmeistä kun niistä voi lukea aina saman "miten vitussa tuo kehtaa ajella tuolla romulla julkisesti"..

Olenki elämäntapainkkari ja haistakaa arvostelijat p*ska  :P

--- Lainaus päättyy ---

Sait tällä viestillä yhen kaverin. Kirjoitin pitemmästikin (kohdistuen muunlaiseen ajatteluun), mutta antaa olla.  Thumb Thumb

Tosielämän tojotamiehet toimii normin mukaan, minä en.

james_III:

--- Lainaus käyttäjältä: Lerssinen - 29.10.2015     kello on 20:35 ---Minä nautin muiden ilmeistä kun niistä voi lukea aina saman "miten vitussa tuo kehtaa ajella tuolla romulla julkisesti"..

--- Lainaus päättyy ---
Thumb
Sehän on pelkkää plussaa jos parkkipaikalla viereiseen ruutuun ei ole se kallis tilaihme tunkemassa  :D

jip59:

--- Lainaus päättyy ---
Näin!
Kuitenkin olen pannut merkille että kun reissataan -89 mallin TransitMatkaajalla niin vaikka vastaan tulee varmaan liki sadantonnin hintainen ökymallinen asuntoauto niin jokseenkin varmasti vastaantulevalta nousee lapa pystyyn kohdatessa ensiksi. Sekös lämmittää köyhän sydäntä. Halvempien (30-50 tuhatta maksavien) kuskit eivät sitten vaivaudu alempiarvoisille kättä nostamaan.

Niin... Sama juttu leirintäalueilla.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View