Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Höpinää Nettikaravaanista poimittua (m-autot) -ketjusta

<< < (6/30) > >>

HiTec:

--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 29.10.2015     kello on 10:47 ---sitikka kuskienkin autoja kuten Höpöttäjä on henkeen ja vereen.  :D

--- Lainaus päättyy ---

Ai meitä on sitten muitakin :D No ei mulla mitään fixaatiota ole juuri Citroënin puolesta, mutta ranskikset ovat kyllä miun maun mukkaan, niin autokaupassa kuin snagarillakin :laugh:

Laaga:
Tuohon edlliseen sopii varmaan Albertvillessa Toni Niemisen kommentti kysymykseen mitä pidät ranskalaisista: Kyllähän ne ketsupin kanssa menee.

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 29.10.2015     kello on 10:47 ---
Joten minäkös toyotamiehenä heti hokasin että voishan ne olla sitikka kuskienkin autoja kuten Höpöttäjä on henkeen ja vereen.  :D

--- Lainaus päättyy ---

Henkilöauton merkki on minulle sama, kunhan on eurooppalainen ja halpa.  :D
Se joka ostaa japsiauton, huolehtikoon että japsi ostaa meiltä jotakin samalla hinnalla.  :D
Anteeksi että sorruin kirjoittamaan Suomalaisen miehen lempiaiheesta, henkilöautoista. Harvemmin sitä tapahtuu.  :D

Oulaa:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 29.10.2015     kello on 12:20 ---Henkilöauton merkki on minulle sama, kunhan on eurooppalainen ja halpa.  :D
Se joka ostaa japsiauton, huolehtikoon että japsi ostaa meiltä jotakin samalla hinnalla.  :D
Anteeksi että sorruin kirjoittamaan Suomalaisen miehen lempiaiheesta, henkilöautoista. Harvemmin sitä tapahtuu.  :D

--- Lainaus päättyy ---
Eikös ennemmin tai myöhemmin niistä kaikista tule "ooppeleita"

Alan:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 29.10.2015     kello on 12:20 ---Henkilöauton merkki on minulle sama, kunhan on eurooppalainen ja halpa.  :D
--- Lainaus päättyy ---

Olikin mulle uutta, että natsisaksalainenkin kelpaisi.  :o

Mersullahan se olisi komiata huvilalle hurauttaa. Eti jostain hyväkuntoinen 123 koppainen, se sopisi imagoon mainiosti.  Thumb

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View