Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Höpinää Nettikaravaanista poimittua (m-autot) -ketjusta
HiTec:
--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 29.10.2015 kello on 10:47 ---sitikka kuskienkin autoja kuten Höpöttäjä on henkeen ja vereen. :D
--- Lainaus päättyy ---
Ai meitä on sitten muitakin :D No ei mulla mitään fixaatiota ole juuri Citroënin puolesta, mutta ranskikset ovat kyllä miun maun mukkaan, niin autokaupassa kuin snagarillakin :laugh:
Laaga:
Tuohon edlliseen sopii varmaan Albertvillessa Toni Niemisen kommentti kysymykseen mitä pidät ranskalaisista: Kyllähän ne ketsupin kanssa menee.
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 29.10.2015 kello on 10:47 ---
Joten minäkös toyotamiehenä heti hokasin että voishan ne olla sitikka kuskienkin autoja kuten Höpöttäjä on henkeen ja vereen. :D
--- Lainaus päättyy ---
Henkilöauton merkki on minulle sama, kunhan on eurooppalainen ja halpa. :D
Se joka ostaa japsiauton, huolehtikoon että japsi ostaa meiltä jotakin samalla hinnalla. :D
Anteeksi että sorruin kirjoittamaan Suomalaisen miehen lempiaiheesta, henkilöautoista. Harvemmin sitä tapahtuu. :D
Oulaa:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 29.10.2015 kello on 12:20 ---Henkilöauton merkki on minulle sama, kunhan on eurooppalainen ja halpa. :D
Se joka ostaa japsiauton, huolehtikoon että japsi ostaa meiltä jotakin samalla hinnalla. :D
Anteeksi että sorruin kirjoittamaan Suomalaisen miehen lempiaiheesta, henkilöautoista. Harvemmin sitä tapahtuu. :D
--- Lainaus päättyy ---
Eikös ennemmin tai myöhemmin niistä kaikista tule "ooppeleita"
Alan:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 29.10.2015 kello on 12:20 ---Henkilöauton merkki on minulle sama, kunhan on eurooppalainen ja halpa. :D
--- Lainaus päättyy ---
Olikin mulle uutta, että natsisaksalainenkin kelpaisi. :o
Mersullahan se olisi komiata huvilalle hurauttaa. Eti jostain hyväkuntoinen 123 koppainen, se sopisi imagoon mainiosti. Thumb
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta