Tekniikkakeskustelut > Kori ja alusta

Jarruremontti Ducato -89

<< < (2/4) > >>

0yxxy0:
Minä varmaan tekisin omalla kohdalle niin että ensin käsittelisin ruosteenirroitus aineella jumivan sylinterin (jos syyllinen puoltoon) ja muutama kerta sylinteriä ulos ja sisään. Jos heitto ei korjaantuisi sitten vasta palat, kiekot ja sylinterit.

Aippe:

--- Lainaus käyttäjältä: 0yxxy0 - 16.10.2015     kello on 19:22 ---Minä varmaan tekisin omalla kohdalle niin että ensin käsittelisin ruosteenirroitus aineella jumivan sylinterin (jos syyllinen puoltoon) ja muutama kerta sylinteriä ulos ja sisään. Jos heitto ei korjaantuisi sitten vasta palat, kiekot ja sylinterit.

--- Lainaus päättyy ---

Aika monta on tullut tuolla keinolla tullut tehtyä katsastus remontti.

HiTec:

--- Lainaus käyttäjältä: 0yxxy0 - 16.10.2015     kello on 19:22 ---Minä varmaan tekisin omalla kohdalle niin että ensin käsittelisin ruosteenirroitus aineella jumivan sylinterin (jos syyllinen puoltoon) ja muutama kerta sylinteriä ulos ja sisään.

--- Lainaus päättyy ---

No tätäpä just, vaan kuinka monen vähäkään suuremman korjaamon luulisit hommaan vaivautuvan. Ja asiakas kun ei useinkaan tekniikasta tiedä, niin osat vaihtoon vaan ja kunnostuskelpoiset jätelaariin :-X

0yxxy0:
Eikä korjaamo uskalla kyllä antaa takuutakaan että menee katsastuksesta läpi.

HiTec:

--- Lainaus käyttäjältä: 0yxxy0 - 16.10.2015     kello on 20:38 ---Eikä korjaamo uskalla kyllä antaa takuutakaan että menee katsastuksesta läpi.

--- Lainaus päättyy ---

Kuitenkin tunteja poltettu tuohon elvyttämiseen ja jos se ei onnistukaan, niin... Eli ymmärrän toisaalta myös yrittäjän riskinkin, halu tehdä työtä jolle uskaltaa antaa jonkinmoisen takuunkin => mieluummin polttaa ne tunnit asentaen uutta ja varmasti toimivaa, kuin ottaa riskin joskos ehkä elvytyskin auttaisi :-X

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View