Tekniikkakeskustelut > 230 voltin järjestelmä
Aggregaatin tarpeellisuus puskaparkissa
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: Jari Tervo - 11.10.2015 kello on 21:22 ---Taitanne tilanne olla se, halavoissa agreis' toi 12V ulostulo joko kokonaan puuttuu tai on aneeminen joten latataan agre --> 230V --> laturi--> 12V
--- Lainaus päättyy ---
Minäkin olen käsittänyt niin että agrin 12V on virtalähde, ei latausvirta. Lataakin se tietysti tyhjää akkua jonkun verran. ::)
Ossi66:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 11.10.2015 kello on 21:13 ---Nyt en ymmärrä. ::)
--- Lainaus päättyy ---
Minä lataan puhelimet yms. USB-laitteet vaunun seinästä USB-pistokkeista - toimii ilman verkkovirta.
Läppäri latautuu 12V pistorasiasta 12V virtalähteellä.
Telkkari toimii myös 12V...
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 11.10.2015 kello on 22:26 ---Minä lataan puhelimet yms. USB-laitteet vaunun seinästä USB-pistokkeista - toimii ilman verkkovirta.
Läppäri latautuu 12V pistorasiasta 12V virtalähteellä.
Telkkari toimii myös 12V...
--- Lainaus päättyy ---
Siksi juuri, agri tuottaa 230V joka lataa sitten kulkimen akkuja. Itselläni invertterin kautta toimii veden keitin, sähköhammasharja, emännän tukkahärpätin ja toinen jääkaappi.
"Masi":
Minulla ovat jo fiatin tehtailla laittaneet semmoisen laturin sinne konehuoneen puolelle että sillä voi ladata matkamökin kaikki akut.
Ja kun tyhjä käynnillä hörkyttelee, niin naftaa palaa 2l/h eli halvemmaksi tulee kuin agrin pyöritys, saati että sitä pitää mukana raahata joidenkin pensakannujen kera. ;)
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: Bavaria - 12.10.2015 kello on 07:45 ---Minulla ovat jo fiatin tehtailla laittaneet semmoisen laturin sinne konehuoneen puolelle että sillä voi ladata matkamökin kaikki akut.
Ja kun tyhjä käynnillä hörkyttelee, niin naftaa palaa 2l/h eli halvemmaksi tulee kuin agrin pyöritys, saati että sitä pitää mukana raahata joidenkin pensakannujen kera. ;)
--- Lainaus päättyy ---
Eiköhän se lie kaikilla niin että akut latautuu auton käydessä. Mutta että puskassa, tyhjäkäynnillä. ::)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta