Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Karavaanarit maikkarilla
Toubbe:
Joo siis mähän olen ihan amatööri karavaanailussa ja en kyllä peittele sitä mitenkään, tai ota hernettä jos joku konkari tulee opastamaan :D On kyllä mukava nähdä leiripaikoilla uusia ihmisiä hymyissä suin, en sitten tiedä et hymyileekö ne tälle mun alotteleva karavaanari-kohellukselle.. noi tossa sarjassa nähdyt on viel pientä ;D
Jushi69:
--- Lainaus käyttäjältä: Toubbe - 31.05.2011 kello on 22:20 ---Joo siis mähän olen ihan amatööri karavaanailussa ja en kyllä peittele sitä mitenkään, tai ota hernettä jos joku konkari tulee opastamaan :D On kyllä mukava nähdä leiripaikoilla uusia ihmisiä hymyissä suin, en sitten tiedä et hymyileekö ne tälle mun alotteleva karavaanari-kohellukselle.. noi tossa sarjassa nähdyt on viel pientä ;D
--- Lainaus päättyy ---
Noo aattele silleen että kukaan ei ole seppä syntyessään.Ei kukaan ole valmis eka eikä edes 5 reissunkaan jälkeen vaan aina sitä kerpele oppii jotain kun reissaa. ;D
Älä suotta vaivaa päätäs mitä muut ajattelee vaan tee ihan vaan omat hommasi ja tietty jos joskus tuntuu että saat hyviä neuvoja niin ota niistä vaarin.
Neuvot tulee juuri siitä syystä kun joskus on tehty väärin ja nyt tiedetään miten homma pelaa. :)
sipu:
--- Lainaus käyttäjältä: Toubbe - 31.05.2011 kello on 22:20 ---Joo siis mähän olen ihan amatööri karavaanailussa ja en kyllä peittele sitä mitenkään, tai ota hernettä jos joku konkari tulee opastamaan :D On kyllä mukava nähdä leiripaikoilla uusia ihmisiä hymyissä suin, en sitten tiedä et hymyileekö ne tälle mun alotteleva karavaanari-kohellukselle.. noi tossa sarjassa nähdyt on viel pientä ;D
--- Lainaus päättyy ---
äläpä suotta murehdi .. mä vanha konkari .. munaan ja sählään ai-naa .. ja iankaiken .. mut huumorilla ja naurulla siit on selvitty .. eiköhän meit ol joka junaan ja viel niit jää asemallekki .. jot jokainen taplaa tyylillään .. niin me ,kuin tekin ihan ommal taval vaan .. ei siihen ol kellää sanomist .. jos ei ol mikkää häirikkö .. sit voi kauniste sanoa jottai , mut ei siltikään kovin pahast ...no eipä ol minuu kukka häiriköiny eikä sen puolest .. ei ol kukka häiriöst mul ainaka viel mittä sanonu ..
Teretulemax vaanajien joukkoon .. ja toivon turvallissii , rentouttavii ja hauskoi reissui .. ps. jos minuun törmät niin koputappa olalle ja moikataan sit oikke kunnol :)
iso-juuso:
--- Lainaus käyttäjältä: Toubbe - 31.05.2011 kello on 21:17 ---Hei kertokaas vanhemmat ja viisaammat karavaanarit mitä se oikea karavaanailu sitten teille on? ;) Itse aloittelevana karavaanarina löydän kyllä itseni tuon ohjelman hahmoista ja siksi tulen varmasti tuon ohjelman jatkossakin katsomaan! ;D
--- Lainaus päättyy ---
Karavaanailu, enemmän kuin mitään muuta, on itsensä toteuttamista. Karavaanailu mahdollistaa paljon erilaisia asioita.
Minä epäsosiaalisena vaaranina pidän enemmän talven hiljaisesta sesongista. Kesäisin hakeudun mieluiten joko puskaparkkiin, jossa saa nauttia hiljaisesta yksinelosta, tai sitten jonkin hiljaisen leirintäalueen kaukaisimpaan nurkkaan. Vapaaehtoisesti minua ei näe noilla suosituimmilla alueilla!
Kohteessa vaunulta käsin voi sitten harjoittaa alueeseen tutustumista joko metsiköissä jalkaisin tetsaamalla, maastopyörällä tai vaikka puhallettavalla kajakilla. Tai sitten niillä rullaluistimilla.
Arska-k:
--- Lainaus käyttäjältä: Toubbe - 31.05.2011 kello on 21:17 ---Hei kertokaas vanhemmat ja viisaammat karavaanarit mitä se oikea karavaanailu sitten teille on? ;) Itse aloittelevana karavaanarina löydän kyllä itseni tuon ohjelman hahmoista ja siksi tulen varmasti tuon ohjelman jatkossakin katsomaan! ;D
--- Lainaus päättyy ---
Eiköhän jokainen tee omasta karavaanailustaan oman näköisensä (ja kuuluisen!). Siinähän osa elämäntavan suolasta onkin! Tässä pätee Veikko Lavin sanat:
"On kaukaa katsottuna kaikki samanlaisia,
niin ettei heitä toisistaan voi eroittaa.
Kurkistaa jos voisi sielun syvyyteen,
niin kahta samanlaista eipä ois."
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta