Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Karavaanarit maikkarilla

<< < (8/44) > >>

mjo33400:

--- Lainaus käyttäjältä: aaoulusta - 31.05.2011     kello on 21:33 ---    vapautta mennä uusiin paikkoihin! tutustua, ihastua, ... ::)

--- Lainaus päättyy ---

Ja ennenkaikkea nauttia olemisesta. ;)

aaoulusta:

--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 - 31.05.2011     kello on 21:34 ---Ja ennenkaikkea nauttia olemisesta. ;)

--- Lainaus päättyy ---
   nimen omaa.... ;)

Dorotea:

--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 - 31.05.2011     kello on 21:34 ---Ja ennenkaikkea nauttia olemisesta. ;)

--- Lainaus päättyy ---

Ja hyvistä ystävistä! ;D

mjo33400:

--- Lainaus käyttäjältä: Dorotea - 31.05.2011     kello on 21:48 ---Ja hyvistä ystävistä! ;D

--- Lainaus päättyy ---

Olemiseen kuuluu aina hyvät ystävät. ;)

Jushi69:

--- Lainaus käyttäjältä: Toubbe - 31.05.2011     kello on 21:17 ---Hei kertokaas vanhemmat ja viisaammat karavaanarit mitä se oikea karavaanailu sitten teille on? ;) Itse aloittelevana karavaanarina löydän kyllä itseni tuon ohjelman hahmoista ja siksi tulen varmasti tuon ohjelman jatkossakin katsomaan!  ;D

--- Lainaus päättyy ---

Tuo on jokaisen omassa päässä muotoutunut käsite jota tuskin voi määrittää jonkin kriteerin sisään.Varmaan kaikki nuo edellämainitut ja muutama muukin asia tarkoittaa sitä samaa asiaa.Älä ota mun lausetta liian tosissaan notta amatöörihommie.Itse olen myös noviisi vaikka olen nyt vaunun omistanu jotain 5 vuotta.Työkavereihi n verrattuna olen varmaan konkari  ;D Siksi pitää mahtailla röissä.... ;)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View