Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Karavaanarit maikkarilla

<< < (6/44) > >>

perho-ukko:
  Tuo ohjelma on täysin p+++++ stä,ei ole minun juttu !!!  ;D ;D ;D ;D ;D

seppoko:
Ohjelmassa varoittava esimerkki, miten voi käydä, kun/jos antaa kalustoa vuokralle.

sipu:

--- Lainaus käyttäjältä: untuvikko - 31.05.2011     kello on 20:03 ---Onneks mun kuume iski ENNEN tätä ohjelmaa.....  ::)

En sitä minäkään pulloon tai lasiin sylkäise, mutta koitan mä ny telkkarissa ainaki olla asiallisesti (koitan... tai siis koitin... tai siis koittaisin tai jotain sinne päin..)

--- Lainaus päättyy ---
siis jos oisit töllös .. niin oisit fiksuste .. niinkös .. juu ja mä viime kesän juoksin tuuris kaapejen taakse piilon , kun olin törmät kuvaus ryhmään .. sekä muuallakin pysyin silloin piilos ,kun ryhmä kuvas tai oli jotenkin näkyvil kameroineen ...  

vesako:

--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko - 31.05.2011     kello on 20:13 ---  Tuo ohjelma on täysin p+++++ stä,ei ole minun juttu !!!  ;D ;D ;D ;D ;D

--- Lainaus päättyy ---

Olen samaa mieltä, mutta jostain
syystä kuitenkin halusin katsoa. ???

sipu:

--- Lainaus käyttäjältä: seppoko - 31.05.2011     kello on 20:15 ---Ohjelmassa varoittava esimerkki, miten voi käydä, kun/jos antaa kalustoa vuokralle.

--- Lainaus päättyy ---

no joo .. kyl määkin kait tai sit ei .. voisin kylharjotella vuokra-autol  ja oikaista pitkin nurmikoi .. mut en viitsi tuol meitin pikkucarssil sitä tehdä ...jot pysyypä tupacarssi siellä mis sen pitääkin eli tiellä , ku isäntä sitä ohjailee .. mä puikois se vois ol ojavaihteella kaiken aikaa .. ;D, mut eipä tarvii luvata ..kättäpäälle , et joo.. ajan ajan niinku tos aikasemmas ohjelmas , kun  isäntä piti lystii jossain päin himost ... jot hää kyl tietää , ettei tarvii minult  ees kysellä ajanko.. en aja en edes pakon edes .. :)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View