Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Karavaanarit maikkarilla
perho-ukko:
Tuo ohjelma on täysin p+++++ stä,ei ole minun juttu !!! ;D ;D ;D ;D ;D
seppoko:
Ohjelmassa varoittava esimerkki, miten voi käydä, kun/jos antaa kalustoa vuokralle.
sipu:
--- Lainaus käyttäjältä: untuvikko - 31.05.2011 kello on 20:03 ---Onneks mun kuume iski ENNEN tätä ohjelmaa..... ::)
En sitä minäkään pulloon tai lasiin sylkäise, mutta koitan mä ny telkkarissa ainaki olla asiallisesti (koitan... tai siis koitin... tai siis koittaisin tai jotain sinne päin..)
--- Lainaus päättyy ---
siis jos oisit töllös .. niin oisit fiksuste .. niinkös .. juu ja mä viime kesän juoksin tuuris kaapejen taakse piilon , kun olin törmät kuvaus ryhmään .. sekä muuallakin pysyin silloin piilos ,kun ryhmä kuvas tai oli jotenkin näkyvil kameroineen ...
vesako:
--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko - 31.05.2011 kello on 20:13 --- Tuo ohjelma on täysin p+++++ stä,ei ole minun juttu !!! ;D ;D ;D ;D ;D
--- Lainaus päättyy ---
Olen samaa mieltä, mutta jostain
syystä kuitenkin halusin katsoa. ???
sipu:
--- Lainaus käyttäjältä: seppoko - 31.05.2011 kello on 20:15 ---Ohjelmassa varoittava esimerkki, miten voi käydä, kun/jos antaa kalustoa vuokralle.
--- Lainaus päättyy ---
no joo .. kyl määkin kait tai sit ei .. voisin kylharjotella vuokra-autol ja oikaista pitkin nurmikoi .. mut en viitsi tuol meitin pikkucarssil sitä tehdä ...jot pysyypä tupacarssi siellä mis sen pitääkin eli tiellä , ku isäntä sitä ohjailee .. mä puikois se vois ol ojavaihteella kaiken aikaa .. ;D, mut eipä tarvii luvata ..kättäpäälle , et joo.. ajan ajan niinku tos aikasemmas ohjelmas , kun isäntä piti lystii jossain päin himost ... jot hää kyl tietää , ettei tarvii minult ees kysellä ajanko.. en aja en edes pakon edes .. :)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta