Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Karavaanarit maikkarilla
vesako:
--- Lainaus käyttäjältä: seppoko - 31.05.2011 kello on 20:15 ---Ohjelmassa varoittava esimerkki, miten voi käydä, kun/jos antaa kalustoa vuokralle.
--- Lainaus päättyy ---
Juu, kannattaa tarkkaan miettiä.
Ja kannattaa myös ottaa selvää vakuutuksien
voimassaolosta vuokrattaessa.
Jushi69:
Noo antaahan nyt ohjelman hiukan kehittyä josko siitä tulis jotain.
Työkaverit naljailee lahjakkaasti mulle kun olen ainut kellä o vaunu että tuollaastako se nyt on.
Sanoin että amatöörien touhulta näyttää vielä ainakin.Tosin tuo vaimon kanssa reissaaminen on jäänyt tosi vähille.Asia joka pitää korjata muutaman vuoden kuluessa ;D
Mun mielestä kuitennii tuo leirintäalue on tosiaankin sitä mitä itse harrastan.Puskapark ki hommaa en itse ymmärrä laisinkaan. :-*
Toubbe:
Hei kertokaas vanhemmat ja viisaammat karavaanarit mitä se oikea karavaanailu sitten teille on? ;) Itse aloittelevana karavaanarina löydän kyllä itseni tuon ohjelman hahmoista ja siksi tulen varmasti tuon ohjelman jatkossakin katsomaan! ;D
perho-ukko:
Niin on monta mieltä,kuin on reissaajiakin,itse en viihtyisi tuollaisessa hulinassa,pidän enemmän rauhaista olosta reissuilla !!
aaoulusta:
--- Lainaus käyttäjältä: Toubbe - 31.05.2011 kello on 21:17 ---Hei kertokaas vanhemmat ja viisaammat karavaanarit mitä se oikea karavaanailu sitten teille on? ;) Itse aloittelevana karavaanarina löydän kyllä itseni tuon ohjelman hahmoista ja siksi tulen varmasti tuon ohjelman jatkossakin katsomaan! ;D
--- Lainaus päättyy ---
vapautta mennä uusiin paikkoihin! tutustua, ihastua, ... ::)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta