Tekniikkakeskustelut > Kaasulaitteet

Huonoa kaasua

<< < (17/24) > >>

88k5:

--- Off-Topic: ---
--- Lainaus käyttäjältä: Rauzi - 28.02.2018     kello on 17:13 ---..
Lentoasemallakaan ei katota onko linkkarin terä terävä vai ei. Jos linkkari huomataan, se poistetaan.
..

--- Lainaus päättyy ---
Siinä tapauksessa tätä ei ole pidetty linkkarina  :D Olen tämän turvatarkastuksien kautta muun hihnalle eroteltavan roinan joukossa (ei siis taskussa piilossa) vienyt euroopan usealla kentällä 10-20 kertaa, Ei voi olla jäänyt huomaamatta ;)

Rauzi:

--- Lainaus käyttäjältä: 88k5 -  1.03.2018     kello on 08:52 ---
--- Off-Topic: ---Siinä tapauksessa tätä ei ole pidetty linkkarina  :D Olen tämän turvatarkastuksien kautta muun hihnalle eroteltavan roinan joukossa (ei siis taskussa piilossa) vienyt euroopan usealla kentällä 10-20 kertaa, Ei voi olla jäänyt huomaamatta ;)

--- Lainaus päättyy ---

Jonain päivänä pääset linkkaristas eroon kyllä.

88k5:

--- Lainaus käyttäjältä: Rauzi -  1.03.2018     kello on 08:58 ---Jonain päivänä pääset linkkaristas eroon kyllä.

--- Lainaus päättyy ---
Niin, saas nähä (about 15 v mukana matkannut). Finavia kentillä ei ole korjattu pois, ei Amsterdamissakaan muutamalla kerralla. Seuraavaksi kokeilen Atlantin toisella puolen..

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: 88k5 -  1.03.2018     kello on 09:01 ---Niin, saas nähä (about 15 v mukana matkannut). Finavia kentillä ei ole korjattu pois, ei Amsterdamissakaan muutamalla kerralla. Seuraavaksi kokeilen Atlantin toisella puolen..

--- Lainaus päättyy ---
Voi päästä "finkkaan"  :laugh:

Rauzi:
Tää on näitä juttuja.
Tollanen linkkari voi päästä, tai olla pääsemästä. Et voi tietää.
Mä kun muutan kymmentä vuotta matkustin työkseni, hulluimpana vuonna 200 ulkomaan matkapäivää, niin tuli nuo lentoasemat melko tutuiksi. Kun jokavitun viikko oot lentokentillä niin pitää olla kaikki kunnossa. Silti pitää olla varovainen. Kerran tuli brysselistä sanomista kun oli kaksi tupakansytytintä taskussa. Sais olla vaan yksi. Ja toinen takavarikkoon. Ja jumalauta, mosambikissa takavarikoivat mun avaimenperän. Prisman kärrykolikon. Liikaa paikallisen valuutan näkönen. Se sama saatanan vehjes oli sillä reissulla ollu mukana, montreal-new york, new-orleans, paraguay, mumbay, ja takas ruoanda, jne. Ammatinvalintakysym ys. Jos olis pysyny suomessa niin ei olis tarvinnu tollasia miettiä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View