Tekniikkakeskustelut > Kaasulaitteet

Huonoa kaasua

<< < (16/24) > >>

Vaeltaja:
Minä olen tökännyt asuinosan avaimen päällä siihen vetolangan pään kohdalta sinetin sisään ja vetänyt siitä alaspäin avainta. Sen verran on sinetti murtunut, että on helposti saanut sen irti.

Moppc:

--- Lainaus käyttäjältä: 88k5 - 28.02.2018     kello on 11:48 ---Niin, se on sinun työkalu - minun on avaimenperän veitsi taskusta..  :D

--- Lainaus päättyy ---

--- Off-Topic: ---Hmph... minulla myös tuommoinen pieni taittoveitsi = linkkari avaimenperässä. Kätevä vaikka arveluttaa kun teräaselaki ei hyväksy edes sellaista julkisella paikalla. Täytynee pysyä poissa. ;D

88k5:

--- Off-Topic: ---
--- Lainaus käyttäjältä: Moppc - 28.02.2018     kello on 14:31 ---Hmph... minulla myös tuommoinen pieni taittoveitsi = linkkari avaimenperässä. Kätevä vaikka arveluttaa kun teräaselaki ei hyväksy edes sellaista julkisella paikalla. Täytynee pysyä poissa. ;D

--- Lainaus päättyy ---
Samoin, sellainen Swiss.. versio saksineen. Mutta ilmeisesti terä niin nysä, ettei esim. lentoasemien turvatarkastuksissa karsita pois - silleen olen asennoitunut, mutta aina liukuhihnan lootasta saanut takaisin taskuun työntää. Mainio väline.

Rauzi:

--- Lainaus käyttäjältä: Moppc - 28.02.2018     kello on 14:31 ---
--- Off-Topic: ---Hmph... minulla myös tuommoinen pieni taittoveitsi = linkkari avaimenperässä. Kätevä vaikka arveluttaa kun teräaselaki ei hyväksy edes sellaista julkisella paikalla. Täytynee pysyä poissa. ;D
--- Lainaus päättyy ---

Tuotanoin. Teräaselakia ei ole olemassakaan. 2003 kun siinä ollet asiat olennaisin osin siirrettiin järjestyslakiin. Ei ole teräaseitakaan vaan toisen vahingoittamiseen soveltuvia välineitä. Samoin mitään senttimäärää jollekin terälle ei ole, eikä ole koskaan ollutkaan. Kyse on siitä mitä teet, jos uhkaat nakkarijonossa toista pikku ruuvimeisselillä, on se toisen vahingoittamiseen soveltuva väline. Kuten pullo tai kynä. Kyse on siitä mitä teet. Jos on perusteltu syy kantaa läppätaskuhousussa mattoveistä niin ok. Mutta sekin pitäisi jättää työkalupakkiin siksi aikaa kun menee lounaalle lähikuppilaan.
Lentoasemallakaan ei katota onko linkkarin terä terävä vai ei. Jos linkkari huomataan, se poistetaan.
Huuhaatiede sikseen, ja asiat asioina. Näin puukkoseppänä kun kuljettelee kaikenlaisia veittiä niin on joutunut pikkasen paneutumaan tähän.

Moppc:
^

Todellakin. Mun paha. Tämä laki on kumottu L:lla 27.6.2003/617, joka on voimassa 1.10.2003 alkaen. Ks. JärjestysL 612/2003.

https://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/kumotut/1977/19770108

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View