Tekniikkakeskustelut > Kaasulaitteet

Huonoa kaasua

<< < (14/24) > >>

88k5:
Tokmannista olen saanut jotain outoa parina talvena - yhdestä en kaikkea loppua ulos ottanut kun kaminatruman leimahteli (näkyy ikkunasta) keltaisena ja äänteli oudosti (kohahteli), hellassakin saamaa käytöstä. Parissa viime putelissa "lisäaineita". Kaasu ja pullopaine loppui, mutta pohjalla äänteli neste. Toinen puteli tuli muuten tyhjäksi, mutta ilmeisesti hitsauspalkoja pohjalla kuin kilikalipullossa..
Voi olla että välissä toimittaja vaihtui Woikoskeen - mikähän on Puuilolla, jonne noi pari kiikutin..

Lerssinen:
Minun huikealla noin kymmenen pullon vaihtokokemuksella olen ollut huomaavinani eron.. Niissä missä on se kaulaosa kurttumuovin sisällä pelaa hyvin mutta ne missä on vaan se pikku korkki on vähä mitä sattuu..

88k5:

--- Lainaus käyttäjältä: Lerssinen - 27.02.2018     kello on 20:17 ---Minun huikealla noin kymmenen pullon vaihtokokemuksella olen ollut huomaavinani eron.. Niissä missä on se kaulaosa kurttumuovin sisällä pelaa hyvin mutta ne missä on vaan se pikku korkki on vähä mitä sattuu..

--- Lainaus päättyy ---
Kurttumuovi eli "sinetti", sellainen oranssi-musta. Innogas'in (Neste ja joku toinen). Sama kokemus - ikävintä että sinetti tarvii työkalun rikkomiseen..

kimi:

--- Lainaus käyttäjältä: 88k5 - 27.02.2018     kello on 20:14 --- mikähän on Puuilolla, jonne noi pari kiikutin..

--- Lainaus päättyy ---

Puuilo ostaa GasOne kaasua.
http://gasone.fi/uutiset/puuilo-oy-myy-kuluttajille-edullista-gasone-nestekaasua

En nyt muista ketkä kaksi isoa on tuon takana.

Olen näemmä tässä keskustelussa väittänyt tuota saksalaiseksi. 

88k5:

--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 27.02.2018     kello on 21:12 ---Puuilo ostaa GasOne kaasua.
http://gasone.fi/uutiset/puuilo-oy-myy-kuluttajille-edullista-gasone-nestekaasua

En nyt muista ketkä kaksi isoa on tuon takana.

Olen näemmä tässä keskustelussa väittänyt tuota saksalaiseksi.

--- Lainaus päättyy ---
Ihan totta "GasOne" on printattuna putellin kylkeen.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View