Tekniikkakeskustelut > Kaasulaitteet
Huonoa kaasua
Beagle:
Sen verran kauhujuttuja lukeneena, päätin eilen ostaa minäkin tuon truman suodattimen. Pitää viikonloppuna asentaa paikalleen, kun kausipaikalle mennään.
Tosin Duomatic on minullakin vaunussa ja nuitahan pitää asentaa kaksi. Tosin en ole käyttänyt tuota vaihtajaa ennen, kuin minulla on paikallaan Duo C, eli näyttö sisällä vaunussa. En halua herätä kylmään vaunuun ja molemmat pullot tyhjänä :D
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: Beagle - 15.02.2018 kello on 11:24 ---Tosin Duomatic on minullakin vaunussa ja nuitahan pitää asentaa kaksi. Tosin en ole käyttänyt tuota vaihtajaa ennen, kuin minulla on paikallaan Duo C, eli näyttö sisällä vaunussa. En halua herätä kylmään vaunuun ja molemmat pullot tyhjänä :D
--- Lainaus päättyy ---
Jos sinulla on vaihtaja ja vielä näyttö, niin miten voit herätä molemmat pullot tyhjinä? ::)
Beagle:
--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 15.02.2018 kello on 20:25 ---Jos sinulla on vaihtaja ja vielä näyttö, niin miten voit herätä molemmat pullot tyhjinä? ::)
--- Lainaus päättyy ---
On vaihtaja ilman näyttöä. Laitan joskus näytön.
hobby08:
Vaihdoin täyden kaasupullon sillä seurauksella, että Truma lakkasi toimimasta. Alkuun liekki syttyi, mutta kun tuli muutaman minuutin pääästä aika jolloin pannun pitäisi lisätä hönkää, syttyi häiriövalo. Koodi 202. Sama toistui useita kertoja. Kaasu oli Tokmannilta Woikosken toimittamaa. Tietenkin Trumassa taas vika? Seuraavaksi testasin Neste Oilin kaasulla. Trumassa ei olekaan vikaa, sillä lämmitin puhkuu lämpöä niin kuin pitää. Jatkoin testailua ja vaihdettiin Tokmannilla vielä uusi Woikosken pullo, jolla vika taas palautui. Varmaan pullot samaa toimituserää. Olen käyttänyt ko. kaasumerkkiä ennenkin ei mitään ongelmia ole ollut.
Liesi toimi, ei ole kai niin herkkä kaasun laadulle.
Onko kenelläkään vastaavia kokemuksia?
mjo33400:
Voikosken kaasuista on vuosien varrella ollut paljonkin juttua ongelmista.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta