rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: primuksen korjaamista  (Luettu 2734 kertaa)

*****
  • Matkailija
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:21.06.2018 kello on 17:45
primuksen korjaamista
« : 29.09.2015 kello on 17:52 »
Löytyykö hyvät ystävät joukostanne ketään kuka voisi tarkastaa/korjata primus 2470 pannua. Syksy pukkaa päälle ja autossa joutuu pian käyttämään hyppynarua lämmikkeenä.
Eli välillä palaa välillä ei pala. Automatiikka ei oikein pelitä. Johtojakin yritetty tutkia (varmaan vikaa sielläkin).
Asun Virroilla, mutta pienellä välimatkalla ei merkitystä kunhan saadaan pannu pelaamaan.
Pannu puhdistettu huollossa. Uudet akut täynnä.
Itse en tunne primusta enkä osaa sille juuri mitään tehdä.
Autona campline 7000 vm. -87
Yst. terv. alkemisti Thumb

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 13:46
Vs: primuksen korjaamista
« Vastaus #1 : 29.09.2015 kello on 18:44 »
Luuta oli käynyt, luultavasti omatoimisesti. Poistin sitten omanikin vaikka se taitaa olla siteerauksena luettavissa.
Noissa on niin monia vaihtoehtoja ja vika voi olla missä vaan, varsinkin tuollainen toimii/ ei toimi vika on inhottava ja mielestäni meillä amatööreillä ei ole paljoakaan annettavaa keskusteluun.
Aloittaja on uusi foorumilla ja mielestäni sekin pitää huomioida, oma arvostelukyky puuttuu kun kaikki muut kirjoittajat luultavasti vieraita. Sitä suurempi syy siis pysytellä hiljaa jos ei osaa.
Ja aloittaja on omien kykyjen puitteissa johdotukset katsonut.

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 10:25
  • Etelä-Pohjanmaa
Vs: primuksen korjaamista
« Vastaus #2 : 29.09.2015 kello on 18:47 »
Virroilta lähin osaava huolto on  Mauri Katajamäki Töysä Hakojärvi

T:mi Mauri Katajamäki, Lehtomäentie 43, 63680 Hakojärvi, puh. 0400 260 362,
« Viimeksi muokattu: 29.09.2015 kello on 19:22 »

*****
  • Matkailija
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:21.06.2018 kello on 17:45
Vs: primuksen korjaamista
« Vastaus #3 : 29.09.2015 kello on 19:04 »
 Thumb
Olen lähettänyt viestejä en ole saanut mitään vastausta toistaiseksi. Täytyy nyt odottaa että jostain löytyy tekijä. Matka ei ole este, kun kylmä pukkaa sisälle ja pannu pitäis saada toimimaan. Ilmeisesti kaikilla tekijöillä on nyt niin kiire että joutuu odottamaan. Thumb

*****
  • LämmitinGuru
  • Aluevalvoja
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 01:01
Vs: primuksen korjaamista
« Vastaus #4 : 29.09.2015 kello on 19:09 »
Kysymyksen aloittaja on näköjään lähettänyt minulle paljon yv-viestejä ja sähköpostia, joihin en ole kerennyt vastaamaan kiireiden takia. Tehdään nyt niin, että hoidan tämän asian yv-puolella kun ei tässä mitään uutta näytä olevan vaan vika on selvästi jännitehäviö jossain liittimessä tai ohjauspaneelissa. ;) Thumb Vastaan kysyjälle yv:nä.

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 10:25
  • Etelä-Pohjanmaa
Vs: primuksen korjaamista
« Vastaus #5 : 29.09.2015 kello on 19:28 »
Thumb
Olen lähettänyt viestejä en ole saanut mitään vastausta toistaiseksi. Täytyy nyt odottaa että jostain löytyy tekijä. Matka ei ole este, kun kylmä pukkaa sisälle ja pannu pitäis saada toimimaan. Ilmeisesti kaikilla tekijöillä on nyt niin kiire että joutuu odottamaan. Thumb

Mjo on pro tässä hommassa ja pannu tulee varmasti kuntoon.

Mikäli et itse halua purkaa/koota, niin vie auto/vaunu suoraan tuolle Katajamäelle.
« Viimeksi muokattu: 29.09.2015 kello on 19:42 »