Mulla on pikkusen semmonen "kutina" että volkkari ei ole ainut tähän vääristelyyn sortunut jäi vaan ensimmäisenä kiinniNo ei ole ei....
Kiinni ovat jääneet myös Audi, Seat ja Skodakin.
Mulla on pikkusen semmonen "kutina" että volkkari ei ole ainut tähän vääristelyyn sortunut jäi vaan ensimmäisenä kiinniNo ei ole ei.... Kiinni ovat jääneet myös Audi, Seat ja Skodakin. Hyvin ainakin diesel 1,9 jetta -09 kelpasi katsurille äsken. Taitaa olla turhia puheita?
No ei ole ei....Eikö kukaan ole aikuisten oikeasti lukeneet jo oikeilta uutissivuilta silloin skandaalin alussa , jotta VW-konsernin autoissa käytetty *****-tyyppistä moottoria jossa päästöjä huijaava ohjelmisto? Nyt sitten pa*kalehti saa aina uuden otsikon..... Tähän mennessä VW,Audi,Skoda ,Seat. Vielä puuttuu vieraille myydyt. Suzuki, Jeep ,Dodge, Mitsubishi jne....... Nyt odotetaan konsernin ulkopuolisia merkkejä ![]() Eikö kukaan ole aikuisten oikeasti lukeneet jo oikeilta uutissivuilta silloin skandaalin alussa , jotta VW-konsernin autoissa käytetty *****-tyyppistä moottoria jossa päästöjä huijaava ohjelmisto?Ai ne olikin VAG konsernin autoja..... Toyota, Volvo ja moni muu pantiin testiin – käry kävi
Mercedes-Benz, Renault, Toyota, Jeep, Opel, Volvo, Citroen, Seat, Skoda ja monet muut ylittävät päästörajansa roimasti, kertovat autojärjestö ADAC:n testit. http://www.taloussanomat.fi/autot/2015/10/02/toyota-volvo-ja-moni-muu-pantiin-testiin-kary-kavi/201512813/304?pos=luetuimmat https://www.adac.de/_mmm/pdf/EcoTest%20-%20Stickoxide%20in%20WLTC_246818.pdf Onneksi nyt on tasavallassa kaikki hyvin, kaikille tasapuolisesti, ai niin, eihän tässä vielä bensa-autot olleetkaan, milloin on niiden vuoro ?
![]() Kaikki aikanaan.
Jokaiseen kolahtaa varmasti, joten ei mitään hätää.Ihaa hei, nyt olet jo ulkona kuin ankka myrskyssä. Autot meni jo, nyt on kodinkoneet. Eli 6 kymmenestä kuluttaa huomattavasti enemmän mitä luvataan.
http://nieuws.vtm.be/binnenland/160781-6-op-de-10-ecolabels-liegen Ai niin pitäskö laitta sitten volkkaristakin päivän uutinen, eli enitin myyty oli täällä syyskuussa. http://nieuws.vtm.be/binnenland/160736-volkswagen-meest-verkocht-september Ai niin pitäskö laitta sitten volkkaristakin päivän uutinen, eli enitin myyty oli täällä syyskuussa. Täällä VW on tällä hetkellä eniten myyty automerkki mutta toiseksi jäi syyskuun myynnissä mutta luulen että Bavaria tämän jo tiesitkin, taidat olla yhtä innokas tämän suhteen kuin itsekin, no nuo kodinkoneet ei minua niin suuresti innosta mutta kiitti linkistä. ![]() Ai niin, lupasin eilen etten laita tähän ketjuun enää mitään Volkswageniin liittyvää linkkiä mutta auttaako puolustukseksi se että olihan tässä Toyotakin ja olihan tässä VW nähty myönteisessä mielessä, johdossahan se on...Eihän se autosta huonoa tee, jos päästöt on huijausta. Hyvin ne kulkee kumminkin.
![]() Täällä VW on tällä hetkellä eniten myyty automerkki mutta toiseksi jäi syyskuun myynnissä mutta luulen että Bavaria tämän jo tiesitkin, taidat olla yhtä innokas tämän suhteen kuin itsekin, no nuo kodinkoneet ei minua niin suuresti innosta mutta kiitti linkistä.Ei oo volkkaria, mutta ei toyotakaan. Tosin molemmat on joskus ollut, corolla ja golf. Mutta se oli sillon kun ei ymmärtänyt vielä että autojakin on. Citikka on ja se onkin oiva peli, kansia menee enemmän kuin toyotan tehtaalta tulee autoja ulos. Mutta on siinä hyvätkin puolensa, se kulkee hyvin tasaisesti ja suoraan, ei tarvii joka mukkulan kohdalla olla rattia veivaamassa kuten näissä vekottimissa missä on tuotanto kustannukset vedetty niin alas että kaikki niveltkin toimiin ohuutensa takia jousituksen osana. ![]() Mutta hyvä juttuhan tämä on, haaskaa piisaa pitempää. ![]() Toyota, Volvo ja moni muu pantiin testiin – käry käviNo johan oli taas "uutinen". Viralliset luvut mitataan tavalla 1 ja nyt ADAC mittaa tavalla 2 ja media tekee aiheesta "uutisen" kun jälkimmäisen tulokset ovat ensimmäistä suuremmat. Jep jep ![]() Citikka on ja se onkin oiva peli, kansia menee enemmän kuin toyotan tehtaalta tulee autoja ulos.Vaan kohta loppuu se Citroëninkin erinomaisuus, nykyinen C5 III kun on vimonen hyde-jousitettu ![]() No johan oli taas "uutinen". Viralliset luvut mitataan tavalla 1 ja nyt ADAC mittaa tavalla 2 ja media tekee aiheesta "uutisen" kun jälkimmäisen tulokset ovat ensimmäistä suuremmat. Jep jep Puhut vähän mutta asiaa! Verotuksenkin kannalta on yx hailee miten mitataan, autot saadaan kuitenkin järjestykseen. Nykyisenä Volvon ja Toyotan omistajana ei ole yhtään mitään merkitystä mitä tämä päästö tulokset kertovat.
Auto ostetaan jatkossakin huolto ja käyttö ominaisuuksien perusteella. Päästöillä ei ole juurikaan merkitystä. Kunhan ovat noin keskimääräisiä muiden kanssa. |