Tekniikkakeskustelut > Sekalaiset

Sähköiset härvelit sallitaan suomessakin

<< < (8/10) > >>

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: JJJ - 24.09.2015     kello on 22:11 ---Mikäs mönkijöissä ja moottorikelkoissa ahistaa ? minä en tykkää kummastakaan mutta ei ne mun elämää ole häirinneet.

--- Lainaus päättyy ---

95% niiden käyttäjistä ei välitä laeista, asetuksista eikä määräyksistä. Ja minä näen sen joka talvipäivä.   >:D

"Masi":
Itse näiden n.s.  seurassa toimien kelkkailijoiden kanssa aikanaan ura sopimuksen tehnyt ja siitä maksaneena joku tonnin olen sitä mieltä että jos tulee vahinkoa näiden hilavitkuttimien ansiosta on seuraumusten oltava sen verran tuntuvat ettei ole sen jälkeen vahingon aiheuttajalla edes bussilippuun rahaa.
Tämä nykyinen systeemi on lähinnä naurettava vahingon kärsiän kannalta.

Alan:

--- Lainaus käyttäjältä: jva61 - 24.09.2015     kello on 22:07 ---minusta henkinen hyvinvointi on tärkeää ja minulle se vaatii muutaman vapaa ajan lelun, ajelkaa vapaasti minun puolestani, sähköllä tai ilman

--- Lainaus päättyy ---

Juuri näin, mulla olisi kelkka ja mopo, ellei niitä kuristettaisi vakuutusmaksuilla niin paljoa.

Vauhtilelu pitäisi miehellä olla. Mulla on vain vene, ja siitäkin irtoaa vauhtia vain yksin ajaessa.

Sähkölelut voisi olla kohtuuhintaisia kokonaiskustannuksi ltaan. Siksi kiinnostavat.

JJJ:

--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 24.09.2015     kello on 22:24 ---95% niiden käyttäjistä ei välitä laeista, asetuksista eikä määräyksistä. Ja minä näen sen joka talvipäivä.   >:D

--- Lainaus päättyy ---
Aivan sama polkupyöräilijöiden kanssa paitsi että niitä on ziljoona enemmän. Olohuoneeseen vain polkemaan kuntopyörää.

HiTec:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 24.09.2015     kello on 22:42 ---Juuri näin, mulla olisi kelkka ja mopo, ellei niitä kuristettaisi vakuutusmaksuilla niin paljoa.

--- Lainaus päättyy ---
No jaa, itsellä on 600cc pyörä -02 Hki:ssä ja vak.maksut ympärivuotisena alle 250€ vuodessa täyskaskoineen kaikkineen Thumb

Ja noista sähköyksipyöräisist äkin pääsi tuo yksi malli jo yllättämään positiivisesti, 300€ ei enää olisi kovin paha investointi ^-^

https://www.verkkokauppa.com/fi/product/16314/fstqs/GoZero-Unicycle-X-musta

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View