rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.

Kirjoittaja Aihe: Alde 3010 Sähkölämmitys ei toimi  (Luettu 17031 kertaa)

• Matkailija
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:14.12.2020 kello on 17:27
Vs: Alde 3010 Sähkölämmitys ei toimi
« Vastaus #15 : 17.09.2015 kello on 18:46 »
Mutta Cabbyn lisäpaneelissa ei ole ongelmia, ainakaan alueellamme.
MUTTA Hobbyissa tunnettu ongelma mistä MJO jo sanoi ja "virallisella puolen" enemmän juttua
Olen varsin uusi tällä sivustolla! Mitä tarkoitat "virallisella puolen"?

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 16:45
  • Autossa on pyörät
« Vastaus #16 : 17.09.2015 kello on 19:36 »
Karavaanarit.fi keskustelut

• Matkailija
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:14.12.2020 kello on 17:27
« Vastaus #17 : 8.10.2015 kello on 20:40 »
Nyt tuo vika viimeinkin selvisi! Kiitän kaikkia hyvistä neuvoista!
Olin jo varannut huollon Jyväscaravanille, mutta sain vaununaapurikseni kaverin, joka ymmärsi järjestelmän mittauksien päälle enemmän kuin minä itse! Hän mittaili tänä iltana Aldelle tulevaa 220 syöttöä ja aluksi lämmittimelle tuli vain n. 50 voltin jännite.
Kun hän seurasi johdinta pannulta poispäin, selvisi, että jakokeskuksessa olevan piirikortin kupeessa oleva pistokeliitin oli osittain irronnut ja siten blokkasi jännitteen siirtymisen pannun ohjauskortile! Jakokeskuksen kansi painoi johdinta niin, että liitin oli osittain irronnut jakokeskuksen piirikortista. Tämä on todennäköisesti tapahtunut, kun pian vaunun oston jälkeen asennutin vaunuun kilowattituntimitta rin (sen kytkemiseksi jakokeskuksen kansi oli jouduttu avaamaan). Kannen takaisinlaitto oli todennäköisimmin irroittanut liittimen. Vika korjaantui, kun liitin kiinnitettiin paremmin ja kannen johdinaukkoa avarrettiin hieman, jottei vika uusiutuisi! Nyt lämpiää Hobby myös sähköllä! (ps. huoltoliikkeenkin arvio huoltoaikaa varatessa oli, että vaihdetaan Alden keskus ei Hobby -malliin ja erotetaan Hobbyn ja Alden ohjauskeskukset toisistaan. Onneksi nyt ei tuota tarvinnut tehdä)