Tekniikkakeskustelut > Vetoautot

volvo v70 d5 automaatti vai manuaali??

<< < (5/11) > >>

0yxxy0:

--- Lainaus käyttäjältä: Naussi - 13.09.2015     kello on 20:13 ---Paljon ajettua en ottaisi automaattina. Mukava käytössä mutta foorumit täynnä ongelmia. Manuaali melko riskitön, paitsi se kaksoismasapyörä on kallis. Itsellä 590 tkm ajettu manuaali, laatikko on täysin kunnossa.

--- Lainaus päättyy ---

Mulla pihassa toinen volvo 600tkm ajetulla automaattilaatikoll a. Hammastankovikasena jäi varaosa autoksi, mutta automaattilaatikko toimi moitteetta.

Naussi:

--- Lainaus käyttäjältä: 0yxxy0 - 13.09.2015     kello on 21:47 ---Mulla pihassa toinen volvo 600tkm ajetulla automaattilaatikoll a. Hammastankovikasena jäi varaosa autoksi, mutta automaattilaatikko toimi moitteetta.

--- Lainaus päättyy ---

Yksilöitä tietysti on, mutta onko orkkis laatikko? Edellisessä Volvossa oli automaatti, ajettu n 300tkm. Vaunu perässä ja ei ongelmaa.

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 13.09.2015     kello on 20:03 ---Minusta tuo sun viesti oli myyntitarjous - ja halvalla. En muuten ymmärrä sillä mitään asiayhteyttä aiheeseen. Järjetöntä leveillä rahoillaan tällaisessa ketjussa.

--- Lainaus päättyy ---
Ymmärsit väärin,ei ollut myynti ilmotus,ja tarkoitin jotta ei vanhemmat volvot enää paljon maksa,enkä  ole leveillyt rahoilla!

pertti:
Automaatti volvo on hommattu ja vaunua koevedetty 300km laatikko toimi hienosti ja voimaaki on riittästi  ;D

JJJ:
Hyvä valinta. En oikeastaan keksi kuin pari syytä miksi manuaali (korjauskustannukset ja kiinnijäämistilanne) pitäisi hankkia. On se vaan niin helppoa ja mukavaa automaatilla. Mä en jaksa edes lukita mitään vaihteita. Sillä mennään mitä laatikko tarjoaa (no kutosta se ei vaunun kanssa edes tarjoa alle satasen vauhdissa).

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View