rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Kabeen uusittiin Alde 3010  (Luettu 3543 kertaa)

  • Vieras
  • Kabeen uusittiin Alde 3010
    « : 19.05.2011 kello on 21:03 »
    Eli kuten chatissa olen kertoillut niin Alde on siitä lähtien ruikkinut lattialle kun sain vaunun.Vika ilmeni silleen että kun vaunulle tulit niin lattia oli märkä aina lämmittimen alta.Mutta kun sait vaunun lämpimäksi niin vuoto loppui.Ja taas kun laitoit vaunun kylmäksi niin lammikko oli aina alla kun kun tulit vaunulle. >:(
    No olin alusta lähtien jutuissa Oulun lomavaunun Erkkiin jonka avustuksella karsin vuotokohtia.Lopulta meni hermo ja vein vaunun oman paikkakunnan vaunuhuoltoon jossa purettiin pannu ja sieltä todettiin että pannu vuotaa.Yritin etsiä vastaavaa netistä mutta en läytänyt mitään samanlaista.
    Sain onneksi takuuseen uuden pannun vaikka vaunu on -06.Nyt viimeistään tuli selväksi miksi ostaa liikkeestä  ;D
    Meinaan jos olisi pitänyt ostaa vaihtopannu 1300€ tai uusi pannu 2200 € niin eipä olisi naurattanut.
    Vikakohtaa en tosin osaa nyt kertoa koska pannu lähti Aldelle tutkittavaksi. ::)Ja varsinkaan mikä sen aiheutti koska olen tehnyt aina niinkuin kaben ohjeissa sanotaan kun vaunu jätetään kylmäksi.
    Mutta täytyy nyt vielä kerran kehua Lomavaunun toimintaa.Taitaa seuraavakin vaunu lähteä sieltä jahka tuohon vanhaan menee maku.