rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Absolutistien elämä on tylsempää kuin alkoholia käyttävien elämä?  (Luettu 17026 kertaa)

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 21:25
  • Callengr
Miten voi kommentoida asiasta ellei ole henkilökohtaista kokemusta? Onko elämä parempaa tai huonompaa ilman alkoa tai sen kanssa? Kyselee epätietoinen hämeestä.

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:13.04.2024 kello on 17:42
Ok, kuvittelin vain että valvojan rooliin kuuluisi myös "olla mallina fiksulle keskustelulle", mitä yhden ihmisryhmän elämän tylsäksi arvostelu ei mielestäni ole.

Minusta siis "mielepiteen" nimissä ei voi tehdä ja sanoa mitä vain, esim arvostella toisia.



t.Kaarina

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 18:17
  • Autossa on pyörät
Sen kunniaksi lasilliset siitä viimekesän tuomisesta. Grillasimme possunfilettä Cramerissa pyörivässä vartaassa. Suolaa vähän ja rosmariinia mausteeksi. Hieno vuono taustalla ja aurinko paistaa. Rauha maassa ja ihmisillä hyvä tahto Thumb






*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 21:17
" Mun mielestä täysraittiiden elämä on tylsempää, jää moni nautinto kokematta. Vaihtoehtoja on muitakin kuin täysraitis ja alkoholisti."

Uskomatonta miten yksi lause joka ei ole osoitettu kenellekään vaan kirjoitettu omana mielipiteenä voi herättää näin paljon keskustelua.

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:13.04.2024 kello on 17:42
Ihan vain kysäisen, että jos vaikka minä kirjoittaisin lauseen että "Mun mielestä kaikkien alkoholia juovien elämä on tosi syvältä ja niilllä ei ole hajuakaan siitä, miltä elämä oikeasti maistuu", niin olisiko se "vain jonkun mielipide" eikä kenellekään osoitettu? Kukaan ei vissiin älähtäisi? Kun ei se edes olisi kenellekään osoitettu?



t.Kaarina

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla: 5.01.2022 kello on 12:17
Kaksi lonkeroa nautittu uupseeri kerholla,ja varmaan aamulla ajokuntonen ;) :D

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:12.10.2023 kello on 09:57
  • Kellos Chevyjä , Matkaaja 460 ja TEVE-CHEVY
Heh aina samajuttu, kun joku"hiennohelma" täys raitis puuttuu alkoholikeskusteluu n tuee tulee sanomista :D
On muuten pikku kännis kirjotettu Thumb
toivottavasti palkokasvitjää niihi purkkeihin tai pihamaalle ;D

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 21:17
Ihan vain kysäisen, että jos vaikka minä kirjoittaisin lauseen että "Mun mielestä kaikkien alkoholia juovien elämä on tosi syvältä ja niilllä ei ole hajuakaan siitä, miltä elämä oikeasti maistuu", niin olisiko se "vain jonkun mielipide" eikä kenellekään osoitettu? Kukaan ei vissiin älähtäisi? Kun ei se edes olisi kenellekään osoitettu?

t.Kaarina

Miksei saisi älähtää. Jos olet tuota mieltä ja ilmaiset asian noin niin ei siinä mitään, sinun näkemyksestä se on kiinni. Relaa nyt joskus hiukan.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 20:30
  • Kabe, nuperoauto, sillä mennään nyt.
Jos alkoholia nauttivan elämä ei olisi lystimpää, miksi sitten niin monet naatiskelee ? Naatiskeleeko ne siksi kun ovat alkoholisteja.  ::)

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 00:10
  • Kulkija
Ok, kuvittelin vain että valvojan rooliin kuuluisi myös "olla mallina fiksulle keskustelulle", mitä yhden ihmisryhmän elämän tylsäksi arvostelu ei mielestäni ole.

Minusta siis "mielepiteen" nimissä ei voi tehdä ja sanoa mitä vain, esim arvostella toisia.


Valvojakorttikin pitkästä aikaa heitetään keskusteluun.

Kirjoitan tänne ihan kuten muutkin käyttäjät, säännöissä ei ole kielletty valvojaa esittämästä mielipidettään. Kovin keveästä mielipiteestä on nyt maailma romahtanut, mutta kyllähän nämä asiat ovat toiselta puolelta hyvinkin politiikkaan ja uskontoon verrannollisia.

En muuten ole sulkenut sitä alkuperäistä ketjua, edes lukenut vielä. Mutta jos intos on tuota tasoa, niin en taida vaivautuakaan, mutta punaviinipullon avaan. :)

Edit: kaikki olikin jo näköjään sanottu, pitäisi lukea koko ketju ensin. Tilanne katsotaan mun mielestä rauhoittuneeksi, kun asiasta metelin nostanut/nostaneet rauhoittuvat.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla: 5.01.2022 kello on 12:17
Jos alkoholia nauttivan elämä ei olisi lystimpää, miksi sitten niin monet naatiskelee ? Naatiskeleeko ne siksi kun ovat alkoholisteja.  ::)
Minut luokitellaan varmaan holstiksi,kun tänään nautin pari lonkeroa ;) :D

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:29.04.2024 kello on 22:30
Varmaan ihan siksi, että asiallinen keskustelu muuttuu nettiraivoksi. Sitä vaan ei aina huomaa, kun se oma mielipide on se ainut ja oikea. Tälläkin palstalla kun valitettavasti sellaisia löytyy...

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 18:17
  • Autossa on pyörät
Älä muuta virka.....

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:13.04.2024 kello on 17:42
Kylläpä alkoholin juominen on Suomessa melkoisen pyhä lehmä...





t.Kaarina

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla: 5.01.2022 kello on 12:17
Kylläpä alkoholin juominen on Suomessa melkoisen pyhä lehmä...





t.Kaarina
Ne ottaa ketkä ottaa,ei se minua haittaa ;) Thumb