Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot
Kuka näki moottoripalon
88k5:
--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 25.08.2016 kello on 11:57 ---Perän ja laatikon välityksiä on useita erilaisia jos olen oikein ymmärtänyt. Moottorit ja softat sitten samoja. Sinulla paripyöräisessä tihein välitys. Jollain sivustolla löysin aikoinaan nuo välitykset eri alustoille, esim. bussiksi rakennetussa oli omansa ja siitä pari vaihtoehtoa, paripyörälliseen oma.
--- Lainaus päättyy ---
Juu, kokonaisvälityshän se ratkaisee, ei pelkkä perä.
Etiksen kertomaa, mulla - "Perävälityssuhde: 4.27"
..eräs etuveto "Transit 2006-2014, 2.2L Duratorq-TDCi (130PS)", "Perävälityssuhde: 4.54"
taavi:
Mulle antaa tolle omalle perävälityssuhteen: 4.93/3.450
"Masi":
--- Lainaus käyttäjältä: reiska14 - 25.08.2016 kello on 10:04 ---Kyllä se sama puma kone on.
--- Lainaus päättyy ---
Tämähän on ilo uutinen, sen kun hakee nokkaketjun ja rattaat fordin tiskiltä ja laittaa fiattiin nokkahihnan tilalle. Kait ne käy hihnan tilalle kun sama kone on ?
jiikoo:
--- Lainaus käyttäjältä: Bavaria - 25.08.2016 kello on 13:15 ---Tämähän on ilo uutinen, sen kun hakee nokkaketjun ja rattaat fordin tiskiltä ja laittaa fiattiin nokkahihnan tilalle. Kait ne käy hihnan tilalle kun sama kone on ?
--- Lainaus päättyy ---
Fiatin tuon kokoluokan kone on 2.3 litranen hihnakone mikä on fiatin oma motti, millä ei ole mitään tekemistä ton puma koneen kanssa. Jossain vuosimallissa ja jossain fiatissa saattaa olla tuota 2.2 litrastakin puma konettakin mutta minä en ole vielä nähnyt. Ainoat 2.2 litraset koneet mitä fiatissa olen nähnyt on taas vanhoja PSA koneita missä tosiaan on hihna ja sillä ei ole mitään yhteistä tuon puma koneen kanssa.
Puma konetta käytetään vain X250 sitikassa ja pösössä, joissa taas ei tässä x250 korissa ole koskaan ollut ollut 2.3 litrasta konetta (ainakaan sitikan servicen mukaan).
88k5:
Juu, ei Fiat Ducatossa ole Ford/PSA Puma konetta kuin ainoastaan 100hp malleissa.. sen sijaan Jumperissa ja Boxerissa 2.2HDi muunkin tehoisena
https://en.wikipedia.org/wiki/Fiat_Ducato#Engines_3
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta